• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Malinski79
    Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga tilljag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    Nej jag har inte heller några symtom kvar längre...Men ligamenten känner jag av å tror ju även att jag känt av mini många ggr,men tycker ändå det är svårt att veta om det verkligen är mini eller tarmarna Kände ju inte förrän i v 22-23 förra gången..Men kanske inte har moderkakan fram denna gång..
  • Ns mamma
    En fråga tilljag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    Nej, försvann för några veckor sedan..
  • SweetLilly
    ja de sväller hela tiden så de är lite ömma och ibland "bränner" det lite i dem. Känner mig ansträngd i huden. Jag hade 75C förut och de var på gränsen till för stor, nu får de inte plats för 5 öre, har inte kommit iväg och köpt nån ny än så jag vet inte vilke nstorlek jag fått men det är nog ett par kupstorlekar iaf..
    Lilla pyret väntas 100804
  • Sulfur76
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
    Vi har inte ärvt jorden av våra föräldrar, vi lånar den av våra barn!
  • Sulfur76

Ja pregga alla symtom förutom ont i nedre magen har försvunnit och nu känner man sig inte gravid förutom magen som växer på ordentligt.

Vi har inte ärvt jorden av våra föräldrar, vi lånar den av våra barn!
  • Mellanie

Ni som känner av eran bebis, var i magen känns det? väldigt långt ner eller lite under naveln? Är i vecka 17 och tycker att jag känner nåt ibland, men e inte säker... Känns som nån pickar inifrån : )

• Bubbis10
    Malinski79 skrev 2010-02-21 17:39:48 följande:
    Nej jag har inte heller några symtom kvar längre...Men ligamenten känner jag av å tror ju även att jag känt av mini många ggr,men tycker ändå det är svårt att veta om det verkligen är mini eller tarmarna Kände ju inte förrän i v 22-23 förra gången..Men kanske inte har moderkakan fram denna gång..
    Ok, va skönt för jag kääner mig inte det minsta gravid asså...men jag känner ju liten dock, tack å lov..har lite molvärk nu med....
    Ns mamma skrev 2010-02-21 17:49:32 följande:
    Nej, försvann för några veckor sedan..
    Ok, ja¨å du ligger ju lite före mig så det kanske e dags nu då....
    SweetLilly skrev 2010-02-21 17:53:16 följande:
    ja de sväller hela tiden så de är lite ömma och ibland "bränner" det lite i dem. Känner mig ansträngd i huden. Jag hade 75C förut och de var på gränsen till för stor, nu får de inte plats för 5 öre, har inte kommit iväg och köpt nån ny än så jag vet inte vilke nstorlek jag fått men det är nog ett par kupstorlekar iaf..
    haha jo men det känner jag igen, har mkt större nu å röstvårtan, vårtgården e mkt större å mörkare....
    Sulfur76 skrev 2010-02-21 18:44:19 följande:
    Ja pregga alla symtom förutom ont i nedre magen har försvunnit och nu känner man sig inte gravid förutom magen som växer på ordentligt.
    Ont i nedre delen av magen? menar du molvärk?
    Mellanie skrev 2010-02-21 18:44:59 följande:
    Ni som känner av eran bebis, var i magen känns det? väldigt långt ner eller lite under naveln? Är i vecka 17 och tycker att jag känner nåt ibland, men e inte säker... Känns som nån pickar inifrån : )
    jag känner min mkt tydligt :) det känns som små puttar, påminner lite om när tarmarna fr början flyttade på sig, men inte riktigt så ändå...
  • Bubbis10
    Mellanie skrev 2010-02-21 18:44:59 följande:
    Prova å lägg dig på rygg å dra upp benen lite, haha det blir trångt å liten, EY you, det blir trångt här inne, å så får man en kick...hahahahahaa
  • mammailund85
    carohl skrev 2010-02-21 14:57:16 följande:
    nej jag åker inte in då det känns ok. Jag ska iaf på ett vul på torsdag morgon. Jag tror att det är ok att träna men studsa inte så mycke bara.
    okej vad skönt att du ändå har ett VUL inbokat. Det gick bra på afron, skippade hoppen bara. 
  • Ns mamma

Usch, jag är så himla trött och snart är det dags att åka till jobbet för att vaka i natt, jättkul verkligen..

Var inne på Babyproffsen igår och kollade på vagn med sambon, han gillade inte alls min Brio Happy som jag bestämt att vi ska ha :/
    Får väl se om det blir en Teutonia ändå, fast jag tvekar lite pga min längd..

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10