• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Ns mamma
    Frunpålandet skrev 2010-02-21 15:04:32 följande:
    Hej tjejer!Jag är väääldigt dålig på att skriva här men kollar in då och då för att se hur det går för er:). Jag har haft problem med ischias i några veckor och det tar på orken och humöret... Jag spyr fortfarande vissa morgnar och har fått kallelse till ul ljud först 9 mars (jag är i vecka 17 nu)!Har ni börjat kännt några rörelser från magen än?BF 2a Augusti
    Hej,
    Jag har UL 10 mars i v. 18+3..
    Ja, jag känner av min lillskatt dagligen nu (är andra barnet), så mysigt. Känner du av något?
  • Bubbis10
    Frunpålandet skrev 2010-02-21 15:04:32 följande:
    Hej tjejer!Jag är väääldigt dålig på att skriva här men kollar in då och då för att se hur det går för er:). Jag har haft problem med ischias i några veckor och det tar på orken och humöret... Jag spyr fortfarande vissa morgnar och har fått kallelse till ul ljud först 9 mars (jag är i vecka 17 nu)!Har ni börjat kännt några rörelser från magen än?BF 2a Augusti
    hey=)

Fy va jobbigt å gå me ischias på det viset, fick min morsa när hon väntade lillsyrran. jag ska på mitt rul den 26 mars, å det känns ju inte som en evighet eller så, går in i v 15+0 imon, hehe
    å jag känner min lilla så gott som dagligen :)
    men detta är ju åxå andra barnet.
  • Bubbis10

Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen..
    ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?

• t0va
    Pregga skrev 2010-02-21 17:11:19 följande:
    Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen.. ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?
    helt klart ligamenten, jag har det väldigt ofta, så det är inget att oroa sig för. 
  • SweetLilly
    Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen..ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?
    jupp, jag skulle snyta mig i morse och fasen vad det högg. Det hjälper om man spänner magmuskerna och håller emot lite med handen, det gjorde det på mig iaf..
    Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-21 17:13:29 följande:
    helt klart ligamenten, jag har det väldigt ofta, så det är inget att oroa sig för. 
    Ok, tack så mkt för svaret...hehe hade det suttit på sidan så hade jag inte reagerat över det, men nu va det frampå..:)
    SweetLilly skrev 2010-02-21 17:13:37 följande:
    jupp, jag skulle snyta mig i morse och fasen vad det högg. Det hjälper om man spänner magmuskerna och håller emot lite med handen, det gjorde det på mig iaf..
    Tack så mkt för svaren, känns genast bättre....:)
  • carohl
    Tjejer, fick mig en host attack i sängen å hostade rejält å fick skitont....på framsidan av magen..ngn mer som känner igen det? e det ligamenten?
    Jag har fått ont där förut när jag hostade...
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • Bubbis10

En fråga till
    jag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt?
    Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?

• t0va
    Pregga skrev 2010-02-21 17:26:59 följande:
    En fråga till jag har ju inte haft några symtom alls mer än ömma bröst, å nu har det me släppt rätt så mkt? Har ni andra fortfarande ont i boobsen ?
    lite, mest så är det bröstvårtorna som får kärlkramp. Är inte så jätteöm nu så jag har kunnat ligga på mage nu för att sova. 
    Resten av symtomen har lugnat ner sig, är nog bara de där huggen jag får i magen lite då och då som är det starkaste. Och nu då foglossningen om det är det. 
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10