• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-20 20:05:28 följande:
    Min dotter bli 9 år den sista maj, roligt roligt.Nu måste jag rusa!Kram på er allihopaha en trevlig kväll
    Hoppas du har kul nu ikv gumman å att filmen e bra, kom just hem fr kalas....det va såå go mat, natch chips med smält ost å kycklingbitar, med guacamole, stavas det så?
    å tzaziki, vanlig taco sås. det va såå gott, å sen va det kladdkaka me glass å grädde....nu e jag helt slut...puss
  • Bubbis10
    t0va skrev 2010-02-20 22:38:35 följande:
    jo, men jag är ju inte helt normal heller ;)  Choklad har jag sån avsmak för, förutom icas trippelchokladglass, den är underbar. Äter det som lite mys nu istället för godis för lite extra måste man ha ibland. 
    haha men du e go T0va..gillar dig ;) mja jag kan ju inte äta det jag e sugen på nu, räckte att jag tog en salt godis så blossade det upp över bröstkorgen igen. Såå inget salt....suck, näe chocklad å bakelser som jag i vanliga fall älskar-funkar inte alls nu.
    Vill inte ha ngt sött, sliskigt.men kladdkakan gick ner dock....
     Idag har jag kännt den lille vara mkt aktiv...sparkarna blir bara mer å mer tydliga :)
  • carohl
    Knyzzel: Välkommen! {#lang_emotions_smile}
    Pregga skrev 2010-02-20 22:40:25 följande:
    Hoppas du har kul nu ikv gumman å att filmen e bra, kom just hem fr kalas....det va såå go mat, natch chips med smält ost å kycklingbitar, med guacamole, stavas det så?å tzaziki, vanlig taco sås. det va såå gott, å sen va det kladdkaka me glass å grädde....nu e jag helt slut...puss
    Tack gumman, vi har haft riktigt trevligt. Filmen var jättebra så till er som är sugen på en bra rulle är det bara att rekommendera! Både jag och sambon gillade den skarpt.

najsigt med god mat... åh jag kom hem typ nyss och slängde mig på datorn direkt för att se vad ni ev hade skrivit ikväll, hihi.
    Men nu sitter jag här och har superlängtan efter skivade tomater med olivolja och persilja. Haha har jag tjatat hål i huvudet på er nog om mina tomater nu? Ska sluta {#lang_emotions_tongue_out}

God natt för här blir det sängen snart
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • carohl

Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar.
    Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont.
    Jag väckte min karl och han lugnade mig lite.
    Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.

~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • Malinski79

Håller alla tummar för dig nu Carohl!!!!!! Hoppas det inte är nåt allvarligt..

Nu ska jag klä på dottern å gå ut i det underbara soliga vädret....

• den kära leken
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
    BF 100817
  • Bubbis10
    carohl skrev 2010-02-21 10:14:13 följande:
    Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar.Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont.Jag väckte min karl och han lugnade mig lite.Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.
    Min latinska ros....Jag finns här för dig 24/7 -ALLTID! Det kommer inte hända ngt med din lilla skatt, men du får ta det lite lungt...Du är för långt gången nu.
    Önskar att jag bodde lite närmare så jag kunde springa över å ge dig en bamsekram...men jag finns här för dig, å skulle du behöva en semester här i det underbara götet så är du alltid välkommen å bo hos mig med tösa din. Jag skulle skämma bort dig så du bara kunde slappna av å njuta av din graviditet...
    Blev så ledsen när du ringde innan å mina tankar e med dig hela tiden...
    Du är en så fantastiskt go tjej....
    Puss & Kram
  • elinnnnn
    Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar.Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont.Jag väckte min karl och han lugnade mig lite.Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.
    neeeeej! åh gumman....................hoppas det inte är något allvarligt :S jag hade nog åkt in iallafall iom du blödde så pass mycket? även om du inte blöder just nu... men kanske är det bättre med vila? åh mina tankar är hos dig. hoppas din skatt stannar kvar hos dig. många kramar
    BF: 100808 enligt SM
  • puchelina88
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.
  • mammailund85
    Jag blödde imorse klarblod imorse, tillräckligt mycket. Det rann i toan. Jag blev hysterisk som fan det får inte hända nu jag är i v 14!! Jag ringde 1177 med detsamma, de skulle ringa upp mig 11 min senare. Min karl sov och var ovetandes. Jag ringde hysterisk och grät till vår kära Pregga medan jag väntade på deras samtal. Hon är underbar. Jag har snackat med 1177 nu och de vill att jag ska vila och om jag löder mera eller får ont så ska jag åka in. Jag är mindre orolig, blöder inget och har inte ont. Jag väckte min karl och han lugnade mig lite. Håll tummarna för mig nu jag fixar inte mista en till liten.
    Åh vad jobbigt Carohl. Jag håller alla tummar och tår för att det inte är nån fara! Det bådar ju absolut gott att du slutat blöda och inte har ont. Jag hade ju själv en klarröd blödning som droppade i toan i v9 och enligt UL senast i måndags är allt bra med den lille. Skickar massa kramar till dig!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10