• Bubbis10

Vi fortsätter, Bf aug 10

Då jag fick höra till min stora fasa igår att vår tråd snart kommer stängas ner som nu är uppe i ett par tusen inlägg så kände jag att det va dags att göra ngt {#lang_emotions_smile}

På denna tråden pratar vi som ska ha barn i aug 10, vi stöttar varandra, skrattar mkt ihop å vi har blivit ett gäng tjejer som finns där för varandra med råd, peppning å skratt.
    Vi jämför våra graviditeter å pratar om annat skoj.

Vi har våra stammisar, men självklart är nya välkommna in.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-14 10:37
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.
    7.
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga
    16.
    17.
    18.
    19.
    20.
    21.
    22.
    23.
    24.
    25. Schnappi i magen
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-02-21 21:38
    1.
    2.knyzzel
    3.
    4.SweetLilly
    5.
    6.
    7. ULE, Ns mamma,bizzie
    8. elinnnn
    9.
    10.
    11.The jeryds, sofie laura,
    12.
    13.
    14.
    15.Pregga,Puchelina88,Sulfur
    16.
    17.Den kära leken
    18. Familjen Mu
    19. AlwaysOnMyMind
    20.
    21.
    22. Malten
    23. T0va
    24. carohl
    25. Schnappi i magen, Nallepuhmamma, Malinski79
    26.
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

• Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10
  • SweetLilly

Var just ute lite och beskådade snön Vilket vackert landskap det är! Soligt och dte bara gnistar, så underbart!

Lilla pyret väntas 100804
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-21 13:30:56 följande:
    Var just ute lite och beskådade snön Vilket vackert landskap det är! Soligt och dte bara gnistar, så underbart!
    ÅÅ det där lät riktigt härligt...nästan så man får lust att gå ut en sväng...men brr va kallt det e asså.....
  • SweetLilly
    Pregga skrev 2010-02-21 13:34:07 följande:
    ÅÅ det där lät riktigt härligt...nästan så man får lust att gå ut en sväng...men brr va kallt det e asså.....
    Ja vi bor ju lite ute i skogen och det är så vackert här! Man får klä på sig
  • Bubbis10
    SweetLilly skrev 2010-02-21 13:37:33 följande:
    Ja vi bor ju lite ute i skogen och det är så vackert här! Man får klä på sig
    Låter riktigt mys, fattas bara en kopp me varm chocklad....mums, hehe{#lang_emotions_smile}
  • mamma9905

Nu är jag här igen.....BF blir det 18 aug och har varit på KUB/NUPP, fick 1:20 000, skönt så är jag lugnt nu! Trots jag är 35 :D

• mammailund85

Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning? 

Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
  • t0va
    Malten skrev 2010-02-21 14:45:20 följande:
    Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning?  Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
    det är säkert ok, jag fick info om att man kan göra sånt man gjort förut men försöka att undvika lite hopp och tacklingar. Jag får tex. inte spela innebandy eller tennis längre för att det är så stora och snabba rörelser och tacklingar, men dans, löpning och sånt är bara att köra så länge som det känns ok. 
  • carohl
    Malten skrev 2010-02-21 14:45:20 följande:
    Carohl- Ja det var troligen bara nåt blodkärl. Känner du du lugn nu eller ska du ändå försöka få till en undersökning?  Själv ska jag snart iväg och träna afro. Brukade träna det innan jag blev gravid och det är verkligen jättekul. Har försökt googla på om det är okej och enligt nån frågespalt var det ok. Nån som sett, hört nåt om det? Tänkte ta det lite lugnare än vanligt och undvika hopp.  
    nej jag åker inte in då det känns ok. Jag ska iaf på ett vul på torsdag morgon.

Jag tror att det är ok att träna men studsa inte så mycke bara.
    ~☆*★~Våran lilla skatt väntas 100824~☆*★~
  • Frunpålandet

Hej tjejer!
    Jag är väääldigt dålig på att skriva här men kollar in då och då för att se hur det går för er:).
     Jag har haft problem med ischias i några veckor och det tar på orken och humöret... Jag spyr fortfarande vissa morgnar och har fått kallelse till ul ljud först 9 mars (jag är i vecka 17 nu)!
    Har ni börjat kännt några rörelser från magen än?

BF 2a Augusti

• SweetLilly
    Frunpålandet skrev 2010-02-21 15:04:32 följande:
    Hej tjejer!Jag är väääldigt dålig på att skriva här men kollar in då och då för att se hur det går för er:). Jag har haft problem med ischias i några veckor och det tar på orken och humöret... Jag spyr fortfarande vissa morgnar och har fått kallelse till ul ljud först 9 mars (jag är i vecka 17 nu)!Har ni börjat kännt några rörelser från magen än?BF 2a Augusti
    Jag har UL 8/3! är i v 18+4 då..
    Jo jag känner nåt ibland, men det är svårt att säga vad det är..kan ju vara gaser..
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10