• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Gladtetta skrev 2010-07-17 20:58:46 följande:
    Jag tycker det är mysigt med dop...
    Hade ni bra väder?? Här har det ösregnat men ingen åska.

Barnen ska sjunga på bebisens dop sen har jag lovat dem. Den stora ska spela orgel. Hon spelar med händer och fötter. Är super duktig.
    Vi har haft sol hela dagen. Nu under kvällen har det kommit en skur och det är första gången på evigheter, vi har inte haft nå regn sen hettan började och det var nån vecka sen? Gräsmattorna ser ut som torkat hö, usch...

Vad mysigt ni ska ha det på ert dop Skrattande

Jag hälsade Pregga från er iaf och hon blev så rörd att hon grät en skvätt
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-07-17 21:07:38 följande:
    Har ni haft dop för din tjej???
    Ja Glad Bättre sent än aldrig, hihi. Hon är 9 år nu.
    Min sambo blev hennes gudfar och min syster gudmor Hjärta
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-17 21:10:32 följande:
    carohl: vad kul att höra att dopet gick bra, hur löste du sko problemet? hihihihi

åh vad häftigt, eller?, att pregga ligger inne =) så dem vill inte skicka hem henne alltså? det måste ju betyda att hon har värkar även fast hon bara är öppen så lite.... eller?
    åh vad spännande!!
    hälsa henne från mig med <3
    Haha jag löste det genom att köpa mig ett par ballerinaskor igår på rean. Jag är verkligen ingen ballerina tjej och jag passar inte i det men allt är väl bättre än foppa? Jag tycker inte att det är fel på ballerina skor men på mig ser det hemskt ut, spec med tanke på att jag är så kort. (Bara 145,5 cm om ni minns Flört)

Ja hon har värkar! Varje minut men hon har inte öppnat sig mer men de håller i sig iaf. De vill inte skicka hem henne, de behåller henne över natten.
    Jag har hälsat henne från er {#emotions_dlg.flower} Jag inkluerade dig såklart! Glad
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-07-17 21:11:57 följande:
    Det va gulligt att ha sambon som gudfar Ni skulle ju väntat å låtit henne döpas samtidigt som nästa prinsessa Det hade varit coolt
    Nä det var just det som vi ville undvika. Det är inte samma pappa och ärligt talat jag vill inte ha den andra sidan med på dopet av vårat barn... Glad
  • carohl

Nu tjejer ska jag och min kärlek kika på en rulle! Skulle det hända nå väldigt dramatiskt så loggar jag in och uppdaterar annars så loggar jag in imorgon bitti. Jag går ju upp i regel vid 5-6 på morgonen Skrattande

• carohl

elinnnn: Ja det är just det, jag avskyr skor utan klack men nu har man inte så mycket val. Mina fötter ser inte stora ut då jag har stl 34 men ändå, jag är van att ha höga skor. Skrattande
    Ja gudföräldrarna var de bästa hon kunnat få! Glad

Tjejer: Jag har messat med Pregga och hon ska nog få åka hem idag och antagligen vila upp sig. Hon är bra slut nu gumman... Discoprinsen verkar vilja bada lite längre.
    Hon får skriva själv och berätta när hon kommer hem.

Nu ska jag cykla iväg och köpa lite nybakat bröd Tungan ute
    Kramar!

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-18 11:50:55 följande:
    ja här har man ju större fötter.... fast det bör man kanske ha om man är längre än 145.5 cm eller hur lång du nu är :P

Åh nybakat bröd vad gott!! Jag vill också cykla!! Jag älskar att cykla, men har ju ingen cykel här eftersom jag sålde den innan jag flyttade... Jag har inte cyklat på ett helt år, det är jättelänge sen för mig som brukade cykla flera gånger per dag varje dag förut.... hihi
    kram tillbaks.
    augustibarn10 skrev 2010-07-18 10:39:40 följande:
    Go morron alla gravida hoppas att alla mår bra! Det va ett tag sen jag var inne nu. Har hunnit avsluta skolan och allt vad som har med examensarbete att göra (måste skryta med att jag fick vg . ) efter det har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Jag och min käre man har varit iväg en helg och bara tagit det lugn och njutit av vår sista tid tillsammans då vi bara är vi två. Och nu är jag och hunden med mina föräldrar i sommarstugan och blir bortskämda allt är bra med bebisen i magen och imon är det bara en månad kvar till bf
    godmorgon!! ja det är många som inte är inne som dem brukar nu. sommar och semester tider antar jag :)
    kul att du kikar in , vad bra med ett VG på ditt examensarbete! Det är ju jättebra! Stort välförtjänt grattis!

Åh skönt att vara hemma hos föräldrarna hehe det är jag med. FInns ingen bättre plats :)
    EN månad kvar säger du, ja jag förundras så över att tiden gått så fort ändå fast man förut tyckte den stod stilla.
    Jag har 22 dagar kvar till BF =)
    Ja det är skönt att cykla men jag tar det lite lugnt med det så jag får sammandragningar efteråt om jag cyklar för långt eller snabbt, haha...
    Ja jag är så liten.. Jag är chilenare, vi brukar inte vara så långa fast de brukar vara längre än mig Flört

Har du 22 dagar kvar?! Elinnnn det är ju INGENTING!
    När kommer din man? Han kommer väl snart?

Jag ska sätta mig och brodera lite nu på lillans täcke Glad
  • carohl
    augustibarn10 skrev 2010-07-18 10:39:40 följande:
    Go morron alla gravida hoppas att alla mår bra! Det va ett tag sen jag var inne nu. Har hunnit avsluta skolan och allt vad som har med examensarbete att göra (måste skryta med att jag fick vg . ) efter det har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Jag och min käre man har varit iväg en helg och bara tagit det lugn och njutit av vår sista tid tillsammans då vi bara är vi två. Och nu är jag och hunden med mina föräldrar i sommarstugan och blir bortskämda allt är bra med bebisen i magen och imon är det bara en månad kvar till bf
    Grattis till dina avslutade studier! Glad
  • carohl

Hej tjejer!

Jag har Pregga i telefon och lilla gumman låter helt slut. Tur att hon är en kämpe! Glad

Annars är det bra med mig, har bara halsbränna så in i bomben!
    Men det går ändå Solig

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-18 20:27:36 följande:
    tycker du det är "verkligen nära"? det är ju ca 3 veckor kvar till BF :)
    tack för att du håller tummarna, men jo det tror jag nog att han ska hinna. jag har ju som sagt inga tecken/känningar alls på att det skulle börja tidigare  =) min man kommer ju nästa måndag så vi ska nog kunna hålla oss lugna jag och lillan hihihihi
    Då är det ju inte alls långt till din man kommer!! Skrattande
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10