elinnnnn skrev 2010-07-18 11:50:55 följande:
ja här har man ju större fötter.... fast det bör man kanske ha om man är längre än 145.5 cm eller hur lång du nu är :P
Åh nybakat bröd vad gott!! Jag vill också cykla!! Jag älskar att cykla, men har ju ingen cykel här eftersom jag sålde den innan jag flyttade... Jag har inte cyklat på ett helt år, det är jättelänge sen för mig som brukade cykla flera gånger per dag varje dag förut.... hihi
kram tillbaks.
augustibarn10 skrev 2010-07-18 10:39:40 följande:
Go morron alla gravida

hoppas att alla mår bra! Det va ett tag sen jag var inne nu. Har hunnit avsluta skolan och allt vad som har med examensarbete att göra (måste skryta med att jag fick vg

. ) efter det har jag bara tagit det lugnt och njutit av ledigheten. Jag och min käre man har varit iväg en helg och bara tagit det lugn och njutit av vår sista tid tillsammans då vi bara är vi två. Och nu är jag och hunden med mina föräldrar i sommarstugan och blir bortskämda

allt är bra med bebisen i magen och imon är det bara en månad kvar till bf

godmorgon!! ja det är många som inte är inne som dem brukar nu. sommar och semester tider antar jag :)
kul att du kikar in , vad bra med ett VG på ditt examensarbete! Det är ju jättebra! Stort välförtjänt grattis!
Åh skönt att vara hemma hos föräldrarna hehe det är jag med. FInns ingen bättre plats :)
EN månad kvar säger du, ja jag förundras så över att tiden gått så fort ändå fast man förut tyckte den stod stilla.
Jag har 22 dagar kvar till BF =)
Ja det är skönt att cykla men jag tar det lite lugnt med det så jag får sammandragningar efteråt om jag cyklar för långt eller snabbt, haha...
Ja jag är så liten.. Jag är chilenare, vi brukar inte vara så långa fast de brukar vara längre än mig
Har du 22 dagar kvar?! Elinnnn det är ju INGENTING!
När kommer din man? Han kommer väl snart?
Jag ska sätta mig och brodera lite nu på lillans täcke