• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Malinski79 skrev 2010-07-26 10:42:38 följande:
    God morgon!!!

nu är jag och dottern återigen ensamma hemma, sambon började jobba idag igen Men han kommer ju iofs va hemma i 2 veckor till när bebisen kommer

Nu ska jag försöka få dagarna att gå genom att åka å hälsa på vänner, gå på stan m.m. Jag brukar tycka dagarna går alldeles för snabbt annars, tycker inte riktigt jag hänger med i svängarna...

Är det någon mer än mig som nästan aldrig behöver gå upp och kissa på natten??? Det är iofs sååå skönt, men prinsessan trycker ju på så mycket på dagarna så det "finns väl inget" kiss kvar till natten

Idag ska jag fräscha upp vår gamla vagn lite och senare i eftermiddag åka och möta "japanen" och se om han vill köpa den, vore såååå skönt!!! Det ringde en till nu och va intresserad om inte japanen köper den så det bådar gott Bara hoppas han inte ställer alltför många frågor eftersom jag har såå svårt att finna mig i vad allt heter på engelska när jag väl måste prata....

Hoppas ni alla får en underbar dag...Vi lär nog "ses" mer idag...
    Jag behöver inte heller gå upp på natten och pinka Skrattande Jag tycker att det är hemskt skönt

Haha Japanen? Lycka till då Flört
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl
    Malinski79 skrev 2010-07-26 10:58:24 följande:
    Skönt att höra att jag inte är ensam om det, trodde nästan ett tag att något va "fel" på mig

Haha, ja det är en Japan som ringt på min barnvagnsannons (ska sälja dotterns gamla kombivagn, vi köpte ny i helgen ) och han kan inte ett enda ord svenska och min engelska är SISÅDÄR Så det ska bli mycket spännande!!!
    Hahaha vad jobbigt, du får kroppsspråka Flört Det ska nog gå vägen! Det positiva är att han kan ju inte pruta om han inte kan prata hahahahaha....
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-26 10:56:03 följande:
    godmorgon tjejen!
    hoppas bebisen kommer snart då så mannen kan vara hemma igen hahaha

nä, jag måste gå på toaletten 2 ggr om natten. har varit så länge nu... fast sen så dricker jag ju vatten hela tiden även på kvällarna. får ju i mig 3 liter vatten om dagen + annan vätska, och nånstans måste det ju ta vägen ;)

som sagt, lycka till nu med att få den gamla vagnen såld, jag tror det kommer gå jättebra med engelskan, japaner är ju inte precis världskända på sin perfekta engelska ;)

och grattis till den nya vagnen =) inte fabriksny men ny för er och det är det som räknas =)

ha en underbar dag du med!
    kram
    Ikväll kommer din man hit till Sverige! Vad skönt för dig, är jätteglad för din skull! Skrattande
  • carohl

Nä nu ska jag försöka gå och sova lite, hahaha, jag vet att det låter helt sjukt men min BM sa imorse att jag måste börja vila upp mig lite mera då jag är en "överaktiv gravid".
    Aja jag får väl göra som hon säger fast jag skulle behöva cykla iväg och handla på Maxi och till apoteket då mina niferex tog slut inatt...

• carohl

Hej hej!

Hörde om flashback och jag tycker det är skandal. Jag har dock inga såna bilder så jag vettesjutton om jag tar bort mina. Jag skymtar inte ens lite hud eller bröst om jag säger så... Men sjukt är det att de tar bilder på gravida!! Idioter det finns... suck....

Malinski: Hur gick försäljningen idag?

Elinnnn: Tack jag fick sova litegrann iaf, max 20-25 min fast 5 min då och då eftersom att min dotter kom in hela tiden och ville fråga mig om hundra grejer.

• carohl

Var nyss in och kollade i forumet och de är verkligen störda ju... det som är ännu stördare är att tråden har varit igång sen 2004...

• carohl
    Malinski79 skrev 2010-07-26 19:57:51 följande:
    Hihi...Jo taack det gick bra...Va mycket lättare att kommunicera i verkligheten än vad det va via telefon...Han tyckte vagnen va jätte billig ,så lite surt att vi kunde tagit mer för den..Men jag är iofs bara glad att den är såld!!
    Härligt! Grattis! Skrattande
  • carohl

Nu ska jag logga ut tjejer! Ska umgås med min kärlek nu...

Kramen!

• carohl

Hej hej tjejer!

Roligt för dig elinnn att din man är här, förstår att du måste vara utom dig...

Malinski: haha man är superkänslig nu, det var därför jag inte ville kika på livet på bb i onsdags, kul att sitta och böla med svärföräldrarna... nä....
    Jag är inte så känslig iof nuförtiden men tyvärr asförbannad hela tiden, jag hör och känner vad grinig jag är...suck...

Mandy86: vecka 39? Då är det dags när som helst! Spännande!! Har du packat väskan så du har allt klart?

Puchelina: Jag har läst om det där med bruna flytningar och det kan ju vara starten men å andra sidan är du ju bra nära slutet nu så då är det inte så konstigt...

Tjejer! Nu har jag äntligen skaffat mig väskan jag ska ha som BB-väska. Nu ska jag bara få hem den! Åh jag är så glad åt min nya fina Friis-väska hihi...

• carohl
    Malten skrev 2010-07-27 10:49:08 följande:
    Jag tar tillbaka detta, nu fick jag med min man på att åka till Lomma :) Han jobbar hemifrån och väljer själv när han jobbar så det funkar ju bra. Ha en härlig dag alla!
    Vad härligt för dig! Njut av badet nu Flört
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10