• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

elinnnnn skrev 2010-07-18 20:29:47 följande:
    hihi, det gör den nog. precis som du gjorde förut ;)
    carohl skrev 2010-07-18 20:25:12 följande:
    Hej tjejer!

Jag har Pregga i telefon och lilla gumman låter helt slut. Tur att hon är en kämpe! Glad

Annars är det bra med mig, har bara halsbränna så in i bomben!
    Men det går ändå Solig
    hej gumman.
    ja det är tur att hon är en kämpe. det behöver man vara :)
    hoppas hon fått lite vila iallafall....

jasså du har halsbränna, stackarn
    det hade jag i ett par dagar nu i veckan men inte nu längre.
    skönt att slippa :)
    Ja hoppas du får slippa det! Jag har haft det länge men nu har jag haft en halsbränna från en annan planet!!
    Hahaha kom och tänka på en sak nu när jag skrev så. Min svärmor var här igår och hon berättade att när hon just målat klart min sambos rum (när han var liten) så hade det torkat så kom hon in och frågade: Vad har DU gjort? Han hade nämnligen målat överallt. Hans svar var att det var ju inte han utan det var utomjordningarna, ahhahahahahahahaha....

Jo hon har fått vila lite men är trött ännu...
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-18 20:32:37 följande:
    nääääääääääe det är ju inte det :D bara måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag och på måndag kväll ska vi hämta upp honom :D tyvärr är det på kvällen :( men hellre det än att han skulle komma dagen därefter :D
    ska bli såååå otroligt skönt att få vara tillsammans igen. saknar all närhet och kramar ju :S tur man har lillan i magen så man inte känt sig helt ensam iallafall ;)
    Förstår att du längtar! Jag skulle längta ihjäl mig! Skrattande
  • carohl

Nu tjejer ska jag logga ut, ska brodera i vanlig ordning Skrattande

Ha en trevlig kväll nu!
    Kramen

• carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-18 20:44:31 följande:
    ja , fast om jag längtar ihjäl mig så är det ju inte lönt han kommer hit :P:P:P:P
    nä, men allvarligt talat, ALDRIG igen att jag kommer vilja vara ifrån honom såhär länge... 2½ månad ju. sjukt länge

så såg du reprisen av "livet på BB" igår? vad tyckte du om programmet?
    Nä jag missade det Gråter Jag hade dop igår hela dagen igår... Jag får titta nästa avsnitt Skrattande
  • carohl
    lillabambi skrev 2010-07-19 06:32:56 följande:
    kul o höra att vissa fått vissa är ganska nära o vi andra har några veckor kvar Flört
    Nu har vi fixat klart vårat hus eller klart är fel ord men de som var ett måste innan bacon kommer :) Men jag har lite planer på att måla om i bacons rum nu även fast vi sa att det inte var så bråttom  men tapeten som sitter där nu är totalt kräslig. Varannan våd grön o varannan vit *blää*
    Men nu kommer jag bli mer närvarande här :)
    Välkommen tillbaka Glad
  • carohl

God morgon tjejer!

Har ni sovit gott? Det har jag tack och lov. Fast jag vaknar varje morgon utan udantag kl 4.30. Vet ni? Fortfarande slipper jag gå upp och pinka på natten, hahaha...

Annars då? Vad händer idag, inte mycket för mig iaf. Jag ska väl göra vanliga (tråkiga) saker som att städa, tvätta osv. Brodera såklart men det är min avkoppling.

Kanske att man ska äta lite frukost nu Skrattande Ska väcka resten av familjen först!

• carohl
    knyzzel skrev 2010-07-19 09:05:22 följande:
    Go`morron. Ska till BM om 1 timme så jag får väl gå in å ta en dusch.... Svettas ju som en gris på nätterna.  Känner lill-prinsen jätte mycket nu. Han har inte mycket plats nu, stackarn.
    Monterade hans gunga (finns i bildgalleriet bebis) igårkväll. Thyra tyckte att d va jätte roligt å va helt sjövild här hemma.... Hon skulle oåx bygga ju:0)

Nej, idag ska jag inte tvätta eller städa nått speciellt d gör jag på onsdag, så e här hyfsat rent tills jag kommer hem med Prinsen om allt nu går enligt mina planer hahahahaha
    BM-besök! Vad roligt! Sista dessutom hihi sen är han hos er. Såg gungan, jättefin! Skrattande Klart att hon också ville vara med att bygga!
    Malten skrev 2010-07-19 09:33:12 följande:
    God morgon! Nja helt gott sover jag aldrig, är vaken flera ggr varje natt och kissar osv. En gång när jag vakna inatt hade lillen värsta discot inne i magen hehe. Jag tycker det är jätteskönt att vara ledig nu, men samtidigt trist att alla andra jobbar. Jag tänkte cykla in till stan en sväng och spana på lite bebisprylar vi har kvar att handla och amningsbh. Kanske låna lite böcker på bibblan.... 
    Jag har också lånat några böcker på bibblan, faktiskt ganska kul och intressant att läsa.
    Visst är det härligt att cykla? Synd att alla blir så förskräckta för att man vågar eller att man cyklar då man är höggravid...
    elinnnnn skrev 2010-07-19 10:12:58 följande:
    Godmorgon allihopa!!
    Så många som redan skrivit idag, hihi

Hoppas ni mår underbart en sval och skön morgon som denna,

Jag fick sova 6 hela timmar inatt!!!
    Det har jag inte fått göra sen i november förra året!!
    Fatta hur förvånad (och förvirrad) jag blev när jag vaknade kl.6 hahaha
    Jag brukar alltid vakna vid 2-3 tiden för att gå på toaletten.
    Otroligt skönt och jag är så glad över att jag fått sova hela natten.

Idag går jag in i v.38 jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii alltså 37+0

och min stackars navel har fått ännu fler bristningar, jag tror tom att den brustit i en gammal bristning :(
    ser mysko ut...

idag ska vi iväg och äta lunch med min lillasyster, hennes sambo och deras son.

önskar er alla en jättefin dag!
    hörs senare =)

(pregga: hoppas du mår bra och att allt lugnat ner sig. kram på dig)
    Grattis till din nya vecka!
    Vad mysigt att umgås med syster din och henne familj Skrattande
    Inge roligt med bristningar. Jag har sluppit dem men har fått åderbråck bakom ena knäet istället vilket inte heller är jättesexigt Flört

Kramen
  • carohl
    Mandy86 skrev 2010-07-19 09:35:07 följande:
    God morgon!

Har också BM besök idag, men först i eftermiddag. Det blir en runda på H&M innan dess.
    Har kommit på att jag nästan inte har några kläder alls i storlek 50, och vi har ju jättedåligt med tvättider =/

Hmm..annars inget nytt alls..skriver mer här efter besöket Solig
    Lite stl 50 kanske man ska ha Glad En till som ska till BM idag! Ha det så trevligt!
  • carohl

God morgon min söta Pregga!

Idag ska vi iväg till parken där Michelle dök med sin fot igår, hahahahahaha!

• carohl

Ska logga ut nu men ha det så bra nu tjejer!

Kramen Skrattande

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10