knyzzel skrev 2010-07-19 09:05:22 följande:
Go`morron. Ska till BM om 1 timme så jag får väl gå in å ta en dusch.... Svettas ju som en gris på nätterna. Känner lill-prinsen jätte mycket nu. Han har inte mycket plats nu, stackarn.
Monterade hans gunga (finns i bildgalleriet bebis) igårkväll. Thyra tyckte att d va jätte roligt å va helt sjövild här hemma.... Hon skulle oåx bygga ju:0)
Nej, idag ska jag inte tvätta eller städa nått speciellt d gör jag på onsdag, så e här hyfsat rent tills jag kommer hem med Prinsen om allt nu går enligt mina planer hahahahaha
BM-besök! Vad roligt! Sista dessutom hihi sen är han hos er. Såg gungan, jättefin!

Klart att hon också ville vara med att bygga!
Malten skrev 2010-07-19 09:33:12 följande:
God morgon! Nja helt gott sover jag aldrig, är vaken flera ggr varje natt och kissar osv. En gång när jag vakna inatt hade lillen värsta discot inne i magen hehe. Jag tycker det är jätteskönt att vara ledig nu, men samtidigt trist att alla andra jobbar. Jag tänkte cykla in till stan en sväng och spana på lite bebisprylar vi har kvar att handla och amningsbh. Kanske låna lite böcker på bibblan....
Jag har också lånat några böcker på bibblan, faktiskt ganska kul och intressant att läsa.
Visst är det härligt att cykla? Synd att alla blir så förskräckta för att man
vågar eller att man
cyklar då man är höggravid...
elinnnnn skrev 2010-07-19 10:12:58 följande:
Godmorgon allihopa!!
Så många som redan skrivit idag, hihi
Hoppas ni mår underbart en sval och skön morgon som denna,
Jag fick sova 6 hela timmar inatt!!!
Det har jag inte fått göra sen i november förra året!!
Fatta hur förvånad (och förvirrad) jag blev när jag vaknade kl.6 hahaha
Jag brukar alltid vakna vid 2-3 tiden för att gå på toaletten.
Otroligt skönt och jag är så glad över att jag fått sova hela natten.
Idag går jag in i v.38 jippiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii alltså 37+0
och min stackars navel har fått ännu fler bristningar, jag tror tom att den brustit i en gammal bristning :(
ser mysko ut...
idag ska vi iväg och äta lunch med min lillasyster, hennes sambo och deras son.
önskar er alla en jättefin dag!
hörs senare =)
(pregga: hoppas du mår bra och att allt lugnat ner sig. kram på dig)
Grattis till din nya vecka!
Vad mysigt att umgås med syster din och henne familj

Inge roligt med bristningar. Jag har sluppit dem men har fått åderbråck bakom ena knäet istället vilket inte heller är jättesexigt
Kramen