• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-27 11:17:16 följande:
    Malinski79
    hihi va sött av din lille dotter å vilja köpa ngt till bebis, det e nog viktigt så hon får känna sig delaktig å snäll :)

mandy grattis till ny vecka :)Min dotter låg på 144/148 å det gör min son med :) det man kan höra skillnad på säjer dom är att pojkar har lite tyngre hjärtslag än flickor :)

Carohl mitt hjärta, hahahaha har du ÄNTELIGEN fått tag i väskan nu, blev det den du visade?
    Kraam
    Ja jag tror det... en svart stor bag. Skitfin! Jag är så glad. Ännu gladare är sambon som vill verkligen packa väskan nu, haha...
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl
    Pregga skrev 2010-07-27 11:20:57 följande:
    hahaha han e för rolig aså, helt ivrig :) som ett barn på jul, hahahaaha va glad jag blir för din skull att du fick exakt den du ville ha :)
    Ja verkligen hihi Glad
    Ska gå och göra iordning nu, ska färga en slinga i mitt hår... tur att det går snabbt. Jag vill gärna göra det innan lillan kommer...

Ring mig på mobben om du vill snacka lite, då kan jag ha mitt handsfree

Kramen
  • carohl

Hej på er brudar!

Vilken härlig dag det är idag! Jag ska till stadsparken med en kompis och min flicka och hennes bästis så jag kommer in bara snabbast för att säga hej! Skrattande
    Hoppas ni mår bra idag och att ni har fått sovit gott. Ser att vissa av era bebisar har busat och bökat men det är ju så mysigt, hihi...

Malinski: Ska du föda i Uppsala? Vart bor du? Jag trodde alla bodde långt ifrån mig...
    Grattis till ny vecka förresten!

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-28 10:19:56 följande:
    GOOOD morgon :)

haha ja det e ju med lite blandade känslor man tittar på de där programmen vilket påminner mig
    Flickor-glöm inte kanal 5 ikv kl 21.00 livet på BB!

haha nopp, jag tror dig att tårarna rann, hahaha Grattis till ny vecka gumman{#emotions_dlg.flower}
    haha kan tänka mig att din sambo tycker det e skitkul...haha min dotter bara skakar på huvudet åt mig nu, hahaha
    Imon så går jag in i v 38, heeelt sjukt. å ida blir det Bm :) vilket känns skönt då jag knappt kännt lilleman inatt....bara en liten puff nu...
    Lycka till hos BM, det kommer gå som vanligt jättebra! Discoprinsen kanske sov Tungan ute
  • carohl
    tetta skrev 2010-07-28 10:26:56 följande:
    Så har jag åxo kännt en liten puff oxh inget mer. Ska till min bm imorgon.
    v.38 imorgon gumman!!!

Idag ska jag ta en vals med dammsugaren och ha min onda blick!
    Höra dammsugaren och barnens vrål blir nog kul....hehehe
    Usch jag dammsög igår och jag brukar tycka att det går bra men igår var det tungt... Lycka till, det är så skönt när det är gjort Flört
  • carohl

Nu måste jag logga ut!

Ha en bra dag tjejer!

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-28 10:31:55 följande:
    hihi tack så mkt vännen min :) jo jag hoppas han sovit gött..men blir lite ängslig över hans ovanliga lugn nu...ska logga av nu å ta på mig, hihi

GLÖM INTE-LIVET PÅ BB IKV ;KANAL 5 KL 21.00

kraam
    tetta skrev 2010-07-28 10:26:56 följande:
    Så har jag åxo kännt en liten puff oxh inget mer. Ska till min bm imorgon.
    v.38 imorgon gumman!!!

Idag ska jag ta en vals med dammsugaren och ha min onda blick!
    Höra dammsugaren och barnens vrål blir nog kul....hehehe
    Nä ikväll ska jag bannemig titta!! Skrattande

Kram
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-29 08:49:53 följande:
    "på måndag går jag in i v.40" ska där stå

Hej gumman!

Vad härligt att du har det bra med din man! Jag förstår att han måste vara lika lycklig. Och självklart ska du inte sitta vid datorn när du varit ifrån honom så mycket, vi finns kvar Flört
    V 40?! Wow elinnnn det är ju verkligen dags nu/snart/när som helst!!! Vad roligt och spännande. Åh vilket underbart möte första gången man ser sin bebis Hjärta Jag längtar efter min också men det är en stund kvar. Jag går in i vecka 37 idag så hoppas på två veckor till.

• carohl

Vi (jag och sambon) tittade också på programmet igår och han tyckte inte om vad han såg, jag tror att han blev rädd. Han sa: usch ta bort det där, det är inte min bild av hur en förlossning ska vara. Man blir ju rädd. Jag tyckte också att det kanske bara var stressande så jag skippar det där programmet i fortsättningen, alla upplever ju sina förlossningar olika och jag vill nog inte uppleva deras "drama". 

Nu ska jag väcka min lilla familj så att dagen kan börja Glad

• carohl
    tetta skrev 2010-07-29 09:37:51 följande:
    Hej på er!!

Ny vecka idag....
    v.38
    Ska strax till bm och se vad hon säger denna gången....
    Hihi grattis!
Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10