• carohl

Vi fortsätter, Bf aug 10

Pregga skrev 2010-07-22 23:57:29 följande:
    well hellu :)

asså gumman jag fattar det inte, jag tycker ju inte situationen med XXXX är rena drömmen MEN det tar ju inte min lycka ifrån vår son....kanske han kan göra så men jag fattar det inte? 2 olika saker, jag tänker inte engagera mig i mitt x, men jag älskar ju vår son så oerhört ändå. e ju 2 olika saker...ser han inte det?
    Hello!

Jag är inne som snabbast innan jag ska sova Drömmer
    Jag vet inte gumman, som sagt jag tycker att han är mycket märklig då du faktiskt bär på hans barn. Hans intresse för att ert samarbete ska fungera borde vara större men men han verkar inte förstå bättre...
    Tur att Dominic har dig och Natta. Han kunde inte ha kommit till ett bättre ställe med mera k'ärlek Hjärta
    (¯`°?.¸ Vår prinsessa väntas 100825¸.?°´¯)
  • carohl

Nä här händer inget....
    Ska sova nu, är megatrött efter en dag på stan idag.

Kramen!

• carohl
    Pregga skrev 2010-07-23 00:14:18 följande:
    hahahahahah DEN var faktiskt riktigt rolig :) tack för ett gott skratt :)
    carohl skrev 2010-07-23 00:02:10 följande:
    Hello!

Jag är inne som snabbast innan jag ska sova Drömmer
    Jag vet inte gumman, som sagt jag tycker att han är mycket märklig då du faktiskt bär på hans barn. Hans intresse för att ert samarbete ska fungera borde vara större men men han verkar inte förstå bättre...
    Tur att Dominic har dig och Natta. Han kunde inte ha kommit till ett bättre ställe med mera k'ärlek Hjärta
    jo jag tycker han skulle vara mer intresserad men han säjer bara -ja men han e ju inte här ännu, han är ju i din kropp. Men varför får JAG dåligt samvete för att hans pappa inte verkar bry sig när jag älskar han mest av allt? å hans syster avgudar han redan, hon sa innan hon somnade-mamma jag älskar min lillebror så mkt, å även om det skulle vara ngt fel så älskar jag han ändå, men nu e han perfekt :)
    haha söt nöten...

men varför jagas jag av dåligt samvete för? det e ju inte jag som struntar i han, jag älskar han mest av allt....å hans syster såklart :)
    Jag skrev mitt svar till dig på sms jag tycker så... Han kommer som sagt få allt och lite till hos dig och natta, Vill han vara ett oengagerat pucko så synd! Det kommer att slå tillbaka på honom en dag.

Nattinatt gumman!
  • carohl
    tetta skrev 2010-07-23 07:05:27 följande:
    God morgon på er.
    Kunde inte sova igår och nu vaknade man tidigt! Fattar inte varför för jag är ju supertrött. Men bebisen har kul. Far som en galning i magen. Lyssnar på musik och den rör sig i takt! Solig

här var det lugnt!

Kram
    Rör den sig i takt, haha vad roligt! Din bebis kanske är kompis med Preggas discoprins Flört

Jag har duschat och nyss ätit frukost. Vilken härlig dag det ser ut att bli här idag, underbart!
    Ikväll ska vi iväg och grilla hos några vänner som är här uppe från sthlm för att hälsa på, det ska bli gott Glad
  • carohl
    Mandy86 skrev 2010-07-23 09:14:37 följande:
    Godmorgon tjejer!

Här är allt lugnt som vanligt..sambon går på semester idag så snart är vi två som går hemma om dagarna.
    Då hinner vi städa undan och fixa klart med det sista behövliga tills lillan kommer =)

Återstår att se vad helgen har att bjuda på, har inga planer alls..
    Kram
    Vad skönt att han går på semester! Min karl går inte förrän nästa måndag, den 2:a alltså... Jaja sen får man vara hemma tillsammans iaf Glad

Har ni fint väder? Hoppas ni får en mysig helg iaf.
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-23 10:10:00 följande:
    Godmorgon tjejer!

Tack för era svar angående lactulosen. Magen lugnade ner sig tillslut. Det var nog både tarm aktivitet och att lillprinsessan vaknade precis då.
    Nu känns iallafall allt som vanligt och prinsessan sover, också som vanligt såhär dags ;)

Och vill bara tillägga att det ju faktiskt var BM som rekommenderade mig till att ta lactulos, så det borde ju inte påverka något :)

Men det var första gången jag druckit nåt sånt så jag blev lite chockad över all aktivitet i magen hahaha.

Pregga: ja typ på onsdag eller nåt sånt får hon komma hihihihihihihih

Alltså jag börjar bli mer och mer nervös inför förlossningen och känner nu att jag helst skulle vilja slippa den och bara hoppa framtill stunden då prinsessan kommer upp på mitt bröst.
    3e natten nu som jag drömmer om förlossningen, haha
    God morgon snäckan!

Kul att "se" dig! Skrattande
    Haha ja man börjar ju fundera på förlossningen. Jag hade en busenkel och suprsnabb förlossning förra gången så man kan ju bara hoppas att jag har tur två ggr Skrattande
  • carohl
    Perssonlund skrev 2010-07-23 10:20:38 följande:
    Hallå!! Jag funderar lite på när är det dags att packa sin BB-väska? Har ni gjort det, eller när har ni tänkt göra det? Vad ska din väska innehålla? När i augusti är ni beräknad?
    Hej!
    Nytt ansikte eller är det bara jag som missat dig de här dagarna jag varit lite inaktiv? Aja välkommen in isåfall!
    Jag ska köpa mig en ny väska först, haha jag vill verkligen ha en ny Friis-väska att pack i. Jag har koll på ett ungefär vad jag ska ha med mig men då jag verkligen ska packa väskan ska jag kolla lite på google vad man ska ha med sig då det är så lätt att man missar nåt. Finns en massa bra listor man kan kolla där.
  • carohl
    elinnnnn skrev 2010-07-23 10:27:08 följande:
    kul att "se" dig med =)
    Jo mina 2 senaste har också varit snabb och inte så jättejobbig faktiskt. jag har ju stannat hemma utan större problem och kommit in till förlossningen och varit helt öppen, dvs 10 cms och sen har det tagit 20-30 minuter och sen har det varit över...
    skulle ju vara skönt att få en sån förlossning igen :D
    jag hoppas din förlossning blir som den första ;);)

Jo jag brukar tänka även att det får som det blir ut ska hon iaf, men man kan ju alltid hoppas... Skrattande
    Hoppas din förlossning blir också en snabb sådan, jobbigt med en utdragen en... Men det går nog säkert bra!

• carohl

Hej tjejer!

Igår kväll sent kom vi hem igen. Då jag varit borta så har jag haft förvärkar om kvällarna, inte bara sd utan förvärkar men tydligen är det vanligt att man har det som omföderska så jag oroar mig inte. Fast jag kommer inte att åka iväg nå mera nu på längre äventyr spec som innebär övernattningar innan lillan kommer. Nu är det bara 30 dagar kvar för mig vilket jag tycker är lite Glad Jag vet att de flesta av er har kortare tid kvar men ändå Flört

Det är väl ingen som har fått under dessa dagar eller "börjat" få? Då tror jag iof att Pregga skulle ha ringt eller messat mig bums hon har ju hört av sig ändå.

Var till min BM imorse och allt ser fint ut. Mitt sf-mått ligger på 33 cm och jag har gått nästan 1,5 kg sen sist. Så ca 12 kg totalt vilket är helt ok, jag är inte orolig över vikten.

Som sagt tiden börjar närma sig till våra bebisar kommer och jag längtar något kopiöst mycket som jag tror att ni andra också gör! Skrattande

• carohl

Förresten så måste jag säga att jag har saknat er!
    Jag har ju kikat in ibland som snabbast men inte varit aktiv då man lätt fastnar här och jag tycker att det skulle ha varit oartigt att sitta fastkistrad vid en dator när jag är på besök där.

Svar på tråden Vi fortsätter, Bf aug 10