• Champagne77

30+ som planerar syskon, del 4

30+ planerar andra barnet del 4
    Hej!
    Är det dags för fler barn? Här kan vi 30+are med barn, snacka planering av syskon. Alla är välkomna, oavsett var i planeringsstadiet man är! 
    {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_flower}

30+ som fått första barnet:
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m50570540.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-03-20 21:11
    Ny 30+ syskontråd: www.familjeliv.se/Forum-11-236/m51493295.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-24 20:16
    Ny tråd för 30+ som arbetar på första barnet: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m55751622.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-20 19:47
    Temp-tråden för de som tempar: www.familjeliv.se/Forum-11-238/m54226857.html
  • Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4
  • Champagne77

Fiji: jag äter min vitamintablett till frukost varje dag... Glömmer ibland men försöker vara duktig!!

• Resande
    Juni- för att jag gjorde det på Ö-land och där söver de en för allt. Jag har varit nedsövd 5 eller 6 gånger där...
    Lycklig- jag kan bara ta tabletten efter en rejäl måltid annars kräks jag.
  • Piggley Wink

Fiji: Som jag mådde efter ryggoperationen (första sövningen) kommer jag ALDRIG vilja bli sövd igen! Då sövde de ändå med nåt speciellt för att jag lätt kräks och mår illa

• Resande
    Juni: stackarn! Hoppas du aldrig någonsin behöver sövas igen. Jag brukar inte bli illamående av att vara sövd (har varit det minst 10 ggr) men däremot morfinet. {#lang_emotions_throwup} Vill undvika starka smärtstillande när jag bara kan för de gör mig dålig. Urk!!
  • Piggley Wink

Fiji: Ja, morfin tål jag men inte en massa andra starka tabletter. Ont i magen eller kräks Nu fick jag en massa olika mediciner mot illamående. Jag kunde inte stå upp utan att kräkas. Kanske berodde det delvis på att Hb var 103 och blodtrycket 80/50. Inte så värst poppigt!

• Resande

Juni- låter inte som en kul kombo det där. Men nu ska du ju inte behöva göra något sånt igen bestämmer vi genast! Kram!

• Piggley Wink

Nää, det blir verkligen inte mer sånt Tanten i samma rum på sjukhuset gjorde höftledsoperation (bytte kula) med lokalbedövning för att slippa sövas. Det är grejer det Låter inte så kul vid ryggop, men kanske andra op?

• Piggley Wink

Fiji: Kolla in i tråden för dem som har barn födda 2006 så ser du att hon är en riktig supermom - klarar allt

Svar på tråden 30+ som planerar syskon, del 4