• Anonym (Kåt kvinna)

Män som runkar

Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...

Är jag ensam om detta fenomen??
  • Svar på tråden Män som runkar
  • jfsebastian

Nej. Det vore väl väldigt konstigt om du var det???

Det är ju inte så att du frågar om du är ensam att bli kåt på att se zebror knulla med lejon, eller Empire state building som du är kär i.

• Doktorn

För oss som har lite exhibitionistisk ådra och gillar att visa upp oss är det bara bra! 

Är dessutom tämligen säker på att jag inte är direkt ensam om den läggningen...

• UPC
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2010-02-16 21:16:34 följande:
    Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar... Är jag ensam om detta fenomen??
    Klart du inte är det!!
    Det är ju sexuallitet!! *fniss*
  • Anonym

Nej jag blir också väldigt kåt av det. Jag och min kk brukar skicka mms till varandra när vi leker med oss själva för att kåta upp varandra innan vi ses.:)

• MorsanTeGrabbsen

Tycker karlarna kan bjussa på lite mer uppvisning av runkning, klart upphetsande att se någon njuta av egenhändig kraft {#lang_emotions_dreamer}. Det är inte något man ser så ofta faktiskt! Eller har jag bara haft otur? Lika mycket som ni kanske tycker det är sexigt att se en kvinna ta på sig själv så är det upphetsande för oss att få titta lite.

Sen visst... som jag ha förstått att vissa tycker.. -"Äh fasen runka.. De kan man ju göra när man inte ha tillgång till någon tjej..
    Men man kan ju göra det till en del i sexet... Man kan göra mycket kul i sexet... varför är de så svårt för gubbarna att ta på sig själv och lägga in lite sånt också?  

• Peter37

Jag och mitt x skickade onanifilmer via mms,jag bara älskar att runka när ngn tittar..är så läckert.....visar gärna upp mig...är inte det minsta blyg,så jag njuter av det

• MorsanTeGrabbsen

Med andra ord då så kanske jag bara har träffat "runktorrbollar" {#lang_emotions_wink}.. Typiskt!

• Anonym (tjej)

Tycker oxå att det är upphetsande Tycker t.o.m at det kan vara upphetsande att se två killar ha sex

• mrbiig

gillar att visa upp mig med,sån härlig känsla som inte går att beskriva riktigt

• Doktorn
    MorsanTeGrabbsen skrev 2010-02-16 23:41:04 följande:
    Med andra ord då så kanske jag bara har träffat "runktorrbollar" .. Typiskt!
    Tjaa...  Såvitt jag förstått är vi flera killar här på FL som tänder på att "bli sedda".  Jag tror inte att det är så särledes unikt att vi blir kåta av det... Eller?
Svar på tråden Män som runkar