Män som runkar
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
Åh, jag ÄLSKAR det! Jag är väldigt öppen och noga med att berätta det för den jag är tillsammans med, hur kan man inte? Tänk allt smarrigt man skulle missa! ;) De allra flesta har uppskattat det och jag med dem!
Älskar även att känna/höra killar runka, i smyg helst. Att få ligga i samma säng som någon som tror att jag sover när hans kåthet tar över helt och gör att han inte kan låta bli kuken! Det är heeelt underbart! Oftast slutar det med att jag inte kan hålla mig själv utanför, men stunden innan...då jag ligger och känner sängen gunga, hur hans arm snuddar mig när han rör den upp och ner och när jag hör ljudet av en kåt, blöt kuk...mmm... ;)
Hade gärna visat om nån tjej hade velat se;)
När min man är riktigt kåt o jag kanske inte kan eller har riktigt lust så runkar han av sig när han ser på mig där jag ligger naken o visar upp mig......det är skönt oxå......
Tror inte du är ensam...jag och tjejen onanerar en del inför varandra och njuter av det.
Har däremot varit tillsammans (varit ;) ) med en tjej som blev förbannad när jag runkade...