Män som runkar
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
En av mina sexfantasier är att runka för 5-6 kvinnor på ett party eller typ möhippa. Jag fantiserar om att roa kvinnor med det. När det går för mig och jag sprutar applåderar de och skrattar. Men jag skulle nog inte vilja göra det i verkligheten, jag skulle skämmas efteråt och vara ångerfull. Möjligen kan jag tänka mig att göra det IRL med en enskild påklädd kvinna som efter hon sett min utlösning ler mot mig och frågar t ex om det var skönt och kysser och kramar om mig och som är kärleksfull mot mig.
Jag tänder mycket på det. Det är inte så lätt att fixa till det dock... Fast jag har lyckats med det några gånger i alla fall! Första gången hade jag faktiskt inte ens fyllt arton, när jag sov över hos min bästa tjejkompis. Då hade jag antagligen drömt lite heta drömmar, och börjat dra i kuken i sömnen. Jag vaknade till, och tittade åt hennes håll, och där låg hon och tittade på mig. Det blev väldigt pinsamt först, men efter ett tag så skrattade vi bara åt det, och hon hade förståelse för det. Efter ett litet tag fortsatte hon nyfiket prata om det, och frågade om jag inte ville göra det "färdigt", och det gjorde jag när hon tittade på. Det var sanslöst upphetsande att få göra så! Gjorde det flera gånger sen för henne... Sen har jag lyckats med det ett par gånger till, men det var länge sedan nu...
Instämmer skulle gärna träffa en tjej bara för detta. :)
Önskar fler tjejer vore lite mer öppna och tala om att de gillar att se detta...om de verkligen gör det.
Jag skulle lätt åka till en tjej som vill se mig runka...även om hon är en för mig helt okänd tjej.
Även i cam skulle funka även om det inte är riktigt sammasak
Och jag tor att VÄLDIGT många killar är lika exhibitionistiskt lagda som jag är...
Så TS och alla andra tjejer...gillar ni detta...hitta en kille...tror det är väldigt lätt :)
Summering:
Nästan alla killar gillar att visa upp när de runkar och erbjuder sina "tjänster" på FL så fort de får möjlighet.
puff...