Män som runkar
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...
Själv är jag lätt exhinisionistiskt lagd och jag måste erkänna att jag älskar att runka för en tjej. Gjorde det några gånger runt 20.
Jag är nu medlem i ett gym som har gemensam bastu. De flesta har (tyvärr) badkläder på sig inne i bastun men jag bruka basta naken. Ibland flyger fantasierna iväg om jag sitter ensam i basun och jag styvnar av bara tanken att det ska komma in en tjej. Naturligtvis kan jag inte låta bli att runka lite.
Det har hänt att det kommit en tjej i bastun några gånger då så jag har snabbt fått dölja mig med handuken. Ingen av dem har anat tror jag men men min fantasi är att jag skall få runka framför en vilt främmande tjej. Det skulle vara grymt upphetsande.
Sen blir det att lätta på trycket i duschen (i bås).
Detta är min egen hemlighet
Mmm... Tänker drömmande på när jag, nyrakad, stod i duschen och min sambo varsamt drog undan draperiet och ställde sig där, framför mig, naken, med ett härligt, sensuellt, runkande grepp om sin ådrigt svullna och kåtsaftsdrypande kuk… *Mums!* …samtidigt som han säger ”se vad som hände när jag tänkte på dig”. Mmmm...snacka om att det gjorde mig helt tokkåt! ![]()
Jag säger bara det: Meeeer! ![]()
/Pentra
Älskar det!
Riktigt upphetsande att få visa upp sin grova ådriga stake för en smygtittande kvinna. [email protected] om ni vill se
Jag blir otroligt kåt när jag runkar i cam o vet att tjejen smeker sig när hon tittar.