• Anonym (Kåt kvinna)

Män som runkar

Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...

Är jag ensam om detta fenomen??
  • Svar på tråden Män som runkar
  • Anonym (Kille)
    MorsanTeGrabbsen skrev 2010-02-16 22:52:45 följande:
    Tycker karlarna kan bjussa på lite mer uppvisning av runkning, klart upphetsande att se någon njuta av egenhändig kraft . Det är inte något man ser så ofta faktiskt! Eller har jag bara haft otur? Lika mycket som ni kanske tycker det är sexigt att se en kvinna ta på sig själv så är det upphetsande för oss att få titta lite. Sen visst... som jag ha förstått att vissa tycker.. -"Äh fasen runka.. De kan man ju göra när man inte ha tillgång till någon tjej.. Men man kan ju göra det till en del i sexet... Man kan göra mycket kul i sexet... varför är de så svårt för gubbarna att ta på sig själv och lägga in lite sånt också?  
    En av mina sexfantasier är att en kvinna ber mig runka för henne.
  • Anonym

Jag runkar gärna för min fru om hon vill, tyvärr säger hon att hon inte går igång på det alls. Hon är lite blyg för att pulla inför mig också men om jag hjälper till med ett finger eller två är det en gemensam sexaktivitet och det går bra.

Blir bara så nyfiken på vad hon hittar på för saker när hon är själv som hon inte vill/vågar visa för mig.
    Vet inte om det är en fördom men jag har uppfattningen att det finns betydligt fler män som gärna visar upp sig än det finns kvinnor som vill titta.
  • kkone

Runkar gärna för tjejen. Även på cam så härligt!

• fruis

Det är en given turn-on för min del.

• Anonym

Nej ni är många! Jag älskar att runka på film och visa upp för okända tjejer. Det är flera tjejer här på FL som jag skickar filmer till....
    Någon mer som vill se kanske?

• KalleKn
    Anonym (Kåt kvinna) skrev 2010-02-16 21:16:34 följande:
    Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar... Är jag ensam om detta fenomen??
    Det tror jag inte...

En skön grej är att sitta på knä mellan tjejens ben och runka medans man ser på när hon onnar... 

Eller att hon drar ner trosan lite och ber en runka av sig så hon får gå kladdig och man får känna lite sen :-P
  • Shaun

Detta verkar dela kvinnor i två läger, en del gillar det en del inte.

• Anonym (Älskar)

Jag älskar att se min pojkvän runka. Blir helt galet kåt av det. {#lang_emotions_djavulsk}

• Anonym (ÄLSKAR DET!!!)

JAG ÄÄÄLSKAR ATT SE PÅ NÄR MIN MAN RUNKAR!!!

Särskilt älskar jag om han runkar och samtidigt låter ollonet "slå" mot min klitta i takt med hans rörelser. DÅ blir jag fullständigt vild och galen! {#lang_emotions_demon}

Svar på tråden Män som runkar