• Anonym (Kåt kvinna)

Män som runkar

Jag blir helt sanslöst kåt av att se killar/män som runkar...

Är jag ensam om detta fenomen??
  • Svar på tråden Män som runkar
  • Bictric
    Anonym (snäckan) skrev 2012-02-04 18:31:11 följande:
    Hur skulle man kunna låta bli att smeka sig när man se en kille runka?  SÅÅ upphetsande 

Är det inte bättre att göra andra saker än att bara se en kille runka?
  • Josun
    legolas666 skrev 2012-01-30 10:06:27 följande:
    Jag blir otroligt kåt när jag runkar i cam o vet att tjejen smeker sig när hon tittar.
    Skulle bara känna mig dum om inte jag skulle få se med. Då har jag ingen aning om hon driver med mig eller kanske t.om. är kille.
  • Fartill3

omegle finns ju för tjejer typ 98% chans att ni får se en snubbe runka haha

Människor glömmer vad du gjort och vad du sagt men de kommer alltid i håg hur du fick dem att känna sig
  • Anonym (snäckan)
    Bictric skrev 2012-02-04 23:07:45 följande:
    Är det inte bättre att göra andra saker än att bara se en kille runka?
    jo men man bo man långt i från varandra är det svårt att göra andra saker. Men är man nära är det klart man gör andra saker men det är upphetsande
  • Anonym (fantasi)

Jag kan bli riktigt upptänd av fantasin att en man står och runkar framför mig när jag ligger på rygg i sängen och onanerar framför honom, Riktigt öppnar mig för honom, smeker mig själv, visar upp allt jag har, tar isär och njuter medan han står och runkar framför mig

• Josun
    Anonym (fantasi) skrev 2012-02-05 13:36:51 följande:
    Jag kan bli riktigt upptänd av fantasin att en man står och runkar framför mig när jag ligger på rygg i sängen och onanerar framför honom, Riktigt öppnar mig för honom, smeker mig själv, visar upp allt jag har, tar isär och njuter medan han står och runkar framför mig
    Bra förspel om inte annat :)
  • Vildhussen77
    Det lät riktigt härligt... ;)
  • Anonym (snäckan)
  • Farbror6
    Vildhussen77 skrev 2012-02-05 13:40:25 följande:
    Det lät riktigt härligt... ;)
    Det kan vi lösa! Var bor du?
  • Anonym (Katta)
    Farbror6 skrev 2012-02-06 09:29:56 följande:
    Det kan vi lösa! Var bor du?
    Och Farbror6 jagar på som vanligt, har du hittat nån riktigt ung tjej än som du får knulla?
Svar på tråden Män som runkar