-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
absolut! större hjul både fram och bak borde eg. inte vara några problem att fixa. men jag tror inte att bugaboo resonerar som vi utan been e ju endå lanserad som sulky. om behovet e större än en sulky tycker nog dom att man ska köra på just cam gecko eller frogbohusbebis skrev 2010-10-04 10:32:45 följande:Mmmm har ju tänkt på det åxå, men liiiiite större hjul skulle man väl kunna klämma på i fram utan att balansen blir helknasig. Och två hjul vore väl bättre än inga... Bugaboo borde produktutveckla bee:n...
men jag håller med dig
-
Cam, gecko, frog är nog inget alternativ till vår 2åring... Sitsen är ju helt annorlunda på bee:et och passar oss mycket bättre. Mailade faktiskt bugaboo och tjatade lite. Åxå att de borde ha en bumperbar som standard-tillbehör på bee:et...Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 10:37:26 följande:absolut! större hjul både fram och bak borde eg. inte vara några problem att fixa. men jag tror inte att bugaboo resonerar som vi utan been e ju endå lanserad som sulky. om behovet e större än en sulky tycker nog dom att man ska köra på just cam gecko eller frog
men jag håller med dig 
-
nä de e samma här! Noa får inte plats i camen och då förmodar jag att han inte får de i dom andra hellerbohusbebis skrev 2010-10-04 10:40:09 följande:Cam, gecko, frog är nog inget alternativ till vår 2åring... Sitsen är ju helt annorlunda på bee:et och passar oss mycket bättre. Mailade faktiskt bugaboo och tjatade lite. Åxå att de borde ha en bumperbar som standard-tillbehör på bee:et...
been e ju mer generös iom att man kan förlänga den. I vinter får de bli en EL SC
*huuuah* fy va jobbigt de va att köra fyra fasta hjul
-
Gillar sitsen bättre åxå. Hmmm, får kanske ställa undan Bee:et snart, eller hoppas på en mild vinter...Sjukhus Mamman skrev 2010-10-04 10:49:41 följande:nä de e samma här! Noa får inte plats i camen och då förmodar jag att han inte får de i dom andra heller
been e ju mer generös iom att man kan förlänga den. I vinter får de bli en EL SC
*huuuah* fy va jobbigt de va att köra fyra fasta hjul 
Är lite sur på dottern, köpte en gul sufflett men hon tvärvägrar den åxå. Ska bara vara den röda... Kanske borde "sälja av" lite suffletter som ligger helt nya och oanvända i garderoben... Eller hoppas att hon mognar och tar sitt förnuft till fånga senare... Kanske bättre läge att sälja Bee-grejer till våren när det är mer Bee-väder... -
jag tycker att du gör rätt i alla punkterbohusbebis skrev 2010-10-04 10:58:56 följande:Gillar sitsen bättre åxå. Hmmm, får kanske ställa undan Bee:et snart, eller hoppas på en mild vinter...
Är lite sur på dottern, köpte en gul sufflett men hon tvärvägrar den åxå. Ska bara vara den röda... Kanske borde "sälja av" lite suffletter som ligger helt nya och oanvända i garderoben... Eller hoppas att hon mognar och tar sitt förnuft till fånga senare... Kanske bättre läge att sälja Bee-grejer till våren när det är mer Bee-väder...
spara till våren!
-
hej på er alla Bee-fantaster. Funderar på att köpa en extravagn. Tänkte köpa en gammal bee om jag får tag på en till ett bra pris. Så nu till min fråga:
Är det någon av er som har bilder på skillnaden mellan bee och bee +, tänker närmast på hur det ser ut vid benen för typ en ettåring.
Tack på förhand
-
jag släpper in dig hos mig strax, jag har en massa bilder på gamla been där. dock ingen på bee plusen för det har jag inte hunnit med att grejaannlu748 skrev 2010-10-04 14:27:35 följande:hej på er alla Bee-fantaster. Funderar på att köpa en extravagn. Tänkte köpa en gammal bee om jag får tag på en till ett bra pris. Så nu till min fråga:
Är det någon av er som har bilder på skillnaden mellan bee och bee +, tänker närmast på hur det ser ut vid benen för typ en ettåring.
Tack på förhand
-
Sök på youtube där finns en snutt som visar båda vagnarna samtidigt och skillnaderna, har tyvärr ingen länk just nu...annlu748 skrev 2010-10-04 14:27:35 följande:hej på er alla Bee-fantaster. Funderar på att köpa en extravagn. Tänkte köpa en gammal bee om jag får tag på en till ett bra pris. Så nu till min fråga:
Tack på förhand
-
Hej Hej Alla Mammor!
En liten fråga som troligtvis har varit uppe förrut?
Bugaboo Bee för nyfödd, bra eller dåligt?
Bor ej i sverige och har ingen snö under vintern och ingen terräng utan citymiljö - kan det vara bra då för mini? -
jag personligen tycker den e för låg! men de e nog en smaksak :)supermami skrev 2010-10-06 23:18:18 följande:Hej Hej Alla Mammor!
En liten fråga som troligtvis har varit uppe förrut?
Bugaboo Bee för nyfödd, bra eller dåligt?
Bor ej i sverige och har ingen snö under vintern och ingen terräng utan citymiljö - kan det vara bra då för mini?