-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Ja, jag har ju den sandfärgade basen och jag är faktiskt inte så himla förtjust i den. Funderar på att byta till en svart bas istället. All smuts syns väääldigt väl på den sandfärgadeTant Pruselius skrev 2010-09-28 12:07:16 följande:jag hade velat ha offwhite suffla men med svartsittdel.
-
Går det inte att sy nåt enkelt överdrag, typ sån man har på resårmadrasser... Inte lika snyggt, men ca600 kr billigare...Tullemi skrev 2010-09-28 12:27:22 följande:Ja, jag har ju den sandfärgade basen och jag är faktiskt inte så himla förtjust i den. Funderar på att byta till en svart bas istället. All smuts syns väääldigt väl på den sandfärgade
-
Sy har jag inte tid med, pust. Det var knappt att jag fick ordning på våra gardiner här hemma, det tog 1 år bara......bohusbebis skrev 2010-09-28 12:52:20 följande:Går det inte att sy nåt enkelt överdrag, typ sån man har på resårmadrasser... Inte lika snyggt, men ca600 kr billigare...
600:- är inte så dyrt. Om jag säljer sandbasen så kanske jag får in en slant också.
-
precis min tanke.... inte heller så förtjust i sandbasen.. Men kan man bara byta?Tullemi skrev 2010-09-28 12:27:22 följande:Ja, jag har ju den sandfärgade basen och jag är faktiskt inte så himla förtjust i den. Funderar på att byta till en svart bas istället. All smuts syns väääldigt väl på den sandfärgade
-
Ja, det finns ju lösa Bee-delar på tex BugababyTant Pruselius skrev 2010-09-28 13:19:40 följande:precis min tanke.... inte heller så förtjust i sandbasen.. Men kan man bara byta?
-
Jag köpte den :0)
-
WOW GRATTIS! DET måste varit månadens FYND!!! Skulle absolut kunna stå ut med sand-bas:en.... Va kul!straw2008 skrev 2010-09-28 13:57:19 följande:Jag köpte den :0) -
Förresten, jag har ju sytt egna dynor till vår Bee+ och då har jag gjort så att sidorna går ut lite, det blir lite mer ombonat men ändå inte klumpigt...bohusbebis skrev 2010-09-27 16:51:24 följande:Är väl lite partisk, men det var den nya Bee+ som överhuvudtaget gjorde att jag köpte en Bugaboo. Personligen tycker jag att den är snyggare än den gamla, den är/blir längre i ryggen, mer propertionerlig liksom, har snyggare detaljer, lättare att fälla ihop/ändra sittdelen på etc. Gillar inte heller "elefantöronen" som blir på sidan av sittdelen. MEN mitt barn var 2 år när vi skaffade den, kanske hade tänkt annorlunda om jag haft en bebis... Och det är nog mycket en smaksak - och prisfråga. Skulle jag som sagt haft den mer som slit å släng-vagn hade jag satsat på en billigare. -
oj, råkade sända iväg... skulle fortsätta och säga att om man sen har "gamla" åkpåsen till Bee så blir det liksom en ficka eller vägg i själva sittvinkeln som gör det lite mer ombonat också.
Som svar till resemamma som väl undrade om vagnen inte kändes väl öppen har jag för mig.
T.o.m Straw2008 har ju konverterat till plus numera...
-
Jag håller fast i min gammla, men ska nog ha en +are till stora tjejen men absolut den "gammla" till bebisen. Tycker att + är påtok för öppen