• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • BeeWee
    Tullemi skrev 2010-10-07 19:33:58 följande:
    Är det nån som har sittdyna i sin Bee (Bugaboo's egna)? Jag tycker att den hasar runt och ligger allt annat än på plats. Urk, är inte alls nöjd
    På tal om fårskinn så har min kompis ett i sin Kronan-vagn och det är mörkgrått/svart och riktigt korthårigt och väldigt fint faktiskt ...men tydligen dyyyrt.
    Du råkar inte veta var hon har fått tag i det?
  • BeeWee
    Joddan skrev 2010-10-07 19:39:14 följande:
    Fårskinnet till UJ sitter bra i Been!
    Tack för tipset! Ska genast googla runt Glad
  • BeeWee
    BeeWee skrev 2010-10-07 20:14:13 följande:
    Tack för tipset! Ska genast googla runt Glad
    shop.mountainbuggy.com/index.cfm&a=product_inline&b_id=644115&b_kid=644454

Hittade UJ-skinnet. Billigt var det ju inte.. ska nog försöka hitta det i någon butik så att man kan prova det på plats. Förort eller inte, jag tycker det verkar varmt och skönt med fårskinn så det blir nog någon variant av det i vinter, även om vi bor innanför tull ;)
  • Tullemi
    BeeWee skrev 2010-10-07 20:13:05 följande:
    Du råkar inte veta var hon har fått tag i det?
    Hon köpte ett för 1000-lappen på en sån där mysig lantlig marknad, så det var tyvärr inte i någon butik.
    Milea 080217 Lucas 100202
  • Tullemi
    BeeWee skrev 2010-10-07 20:18:42 följande:
    shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&...

Hittade UJ-skinnet. Billigt var det ju inte.. ska nog försöka hitta det i någon butik så att man kan prova det på plats. Förort eller inte, jag tycker det verkar varmt och skönt med fårskinn så det blir nog någon variant av det i vinter, även om vi bor innanför tull ;)
    Oj, så fint det var
    Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2010-10-07 20:33:04 följande:
    Oj, så fint det var
    Ett sånt har ju jag!!! Dags att gräva lite i garderoben kanske...
  • Noiis

Jag köpte ett på en julmarknad innan Noa föddes. den e långhårig! helt underbar. jag skar med en tapet kniv i ryggen så den passade camen. syns inte igenom.
    kan testa sätta de i been i morrn om de va nån som ville se?

Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • Asia1

hej! min bee+ skramlar vä'ldigt och har alltid gjort. går det att göra något åt?

• FridaLee

Skulle vilja ha en söt liten liggdel till bee+. vore fint tror jag med en separat liggdel. Vill ha!!!

• BeeWee
    Sjukhus Mamman skrev 2010-10-07 20:58:32 följande:
    Jag köpte ett på en julmarknad innan Noa föddes. den e långhårig! helt underbar. jag skar med en tapet kniv i ryggen så den passade camen. syns inte igenom.
    kan testa sätta de i been i morrn om de va nån som ville se?
    Jag vill, jag vill se!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6