-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Du råkar inte veta var hon har fått tag i det?Tullemi skrev 2010-10-07 19:33:58 följande:Är det nån som har sittdyna i sin Bee (Bugaboo's egna)? Jag tycker att den hasar runt och ligger allt annat än på plats. Urk, är inte alls nöjd
På tal om fårskinn så har min kompis ett i sin Kronan-vagn och det är mörkgrått/svart och riktigt korthårigt och väldigt fint faktiskt
...men tydligen dyyyrt. -
Tack för tipset! Ska genast googla runtJoddan skrev 2010-10-07 19:39:14 följande:Fårskinnet till UJ sitter bra i Been!
-
shop.mountainbuggy.com/index.cfm&a=product_inline&b_id=644115&b_kid=644454BeeWee skrev 2010-10-07 20:14:13 följande:Tack för tipset! Ska genast googla runt
Hittade UJ-skinnet. Billigt var det ju inte.. ska nog försöka hitta det i någon butik så att man kan prova det på plats. Förort eller inte, jag tycker det verkar varmt och skönt med fårskinn så det blir nog någon variant av det i vinter, även om vi bor innanför tull ;) -
Hon köpte ett för 1000-lappen på en sån där mysig lantlig marknad, så det var tyvärr inte i någon butik.BeeWee skrev 2010-10-07 20:13:05 följande:Du råkar inte veta var hon har fått tag i det? -
Oj, så fint det varBeeWee skrev 2010-10-07 20:18:42 följande:shop.mountainbuggy.com/index.cfm?tmpl=butikk&...
Hittade UJ-skinnet. Billigt var det ju inte.. ska nog försöka hitta det i någon butik så att man kan prova det på plats. Förort eller inte, jag tycker det verkar varmt och skönt med fårskinn så det blir nog någon variant av det i vinter, även om vi bor innanför tull ;)
-
Ett sånt har ju jag!!! Dags att gräva lite i garderoben kanske...Tullemi skrev 2010-10-07 20:33:04 följande:Oj, så fint det var
-
Jag köpte ett på en julmarknad innan Noa föddes. den e långhårig! helt underbar. jag skar med en tapet kniv i ryggen så den passade camen. syns inte igenom.
kan testa sätta de i been i morrn om de va nån som ville se?
-
hej! min bee+ skramlar vä'ldigt och har alltid gjort. går det att göra något åt?
-
Skulle vilja ha en söt liten liggdel till bee+. vore fint tror jag med en separat liggdel. Vill ha!!!
-
Jag vill, jag vill se!Sjukhus Mamman skrev 2010-10-07 20:58:32 följande:Jag köpte ett på en julmarknad innan Noa föddes. den e långhårig! helt underbar. jag skar med en tapet kniv i ryggen så den passade camen. syns inte igenom.
kan testa sätta de i been i morrn om de va nån som ville se?