-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
då tar jag hem been och fällen i morrnBeeWee skrev 2010-10-07 21:39:36 följande:Jag vill, jag vill se!
-
min mini kommer mellan april - maj ocj jag är mer orolig att det kommer bli för varmt i cocoonen.BeeWee skrev 2010-10-07 13:50:15 följande:Jag tycker definitivt att Bee+ är en vagn för nyfödda! Mitt kryp föddes i somras och har åkt Bee sen dess, i sin cocoon. Det enda jag kan undra är om det skulle kunna vara lite för kallt för en bebbe som föds mitt i vintern eftersom det inte är lika vindskyddat och ombonat som i en mer klassisk barnvagn.
Min skrutt är några månader gammal nu så han kommer snart kunna byta cocoonen mot åkpåse. Jippi! En ny sak att inhandla :D
bor i spanien och det blir otroligt varmt i juli - sep, men den kanske inte är så varm som den ser ut? -
nåt måste man nästan ha i botten, tänk på att been e öppen och de finns mängder med bakterier osv. dessutom e sittdelen rätt hård.supermami skrev 2010-10-07 23:28:13 följande:min mini kommer mellan april - maj ocj jag är mer orolig att det kommer bli för varmt i cocoonen.
bor i spanien och det blir otroligt varmt i juli - sep, men den kanske inte är så varm som den ser ut?
du måste ju inte ha cocoonen stängd utan ta bort överdelen eller satsa på en mjuklift utan lock
-
Vi är några stycken som har skramlande Bee-vagnarAsia1 skrev 2010-10-07 21:30:20 följande:hej! min bee+ skramlar vä'ldigt och har alltid gjort. går det att göra något åt?
. Jag tror inte att någon har klurat ut vad man kan göra åt det. Det vi har pratat om tidigare i tråden är att vagnen skramlar väldigt mycket just i fästena där man justerar styrets/handtagets höjd.
-
Märkte precis att den nya skramlar mkt om det är det minsta ojämnt underlag. Dn gamla var ju lnäpptyst.
-
Som Sjukhusmamman säger så finns det ju även alternativ med öppen mjuklift. Tror det är några som använt Carenas mjuklift med handtag, om jag inte missminner mig.supermami skrev 2010-10-07 23:28:13 följande:min mini kommer mellan april - maj ocj jag är mer orolig att det kommer bli för varmt i cocoonen.
bor i spanien och det blir otroligt varmt i juli - sep, men den kanske inte är så varm som den ser ut?
Nu i sommar när min kotte föddes var det också väldigt varmt -- han låg i blöja i stort sett hela första månaden (så mina fina P.OP-kläder i storlek 50 förblev oanvända..) -- och vi hade cocoonen öppen hela tiden. Nackdelen är att det inte går att ta bort locket helt och hållet. -
Vi hade Carenas mjuklift i den gamla Bee'n, men den låg inte alls bra i den nya Bee'n. Det var inte lika platt liggläge

-
då var det ett plus till den gamlastraw2008 skrev 2010-10-08 08:13:47 följande:Märkte precis att den nya skramlar mkt om det är det minsta ojämnt underlag. Dn gamla var ju lnäpptyst.
-
p&t-liften ligger oxå perfa i gamla...Tullemi skrev 2010-10-08 08:54:43 följande:Vi hade Carenas mjuklift i den gamla Bee'n, men den låg inte alls bra i den nya Bee'n. Det var inte lika platt liggläge
-
Vi köpte babyproffsens egna lift helt underbar med en egen liten suflett. Satt ultimat i gamla been :0)