• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-28 18:03:00 följande:
    Fick min andra gamla bee för 2400 jag måste säga att jag har näsa för billiga bb. Jo det var värt det trots sandbas sufletten är sjuk fin så en sån hade jag velat ha hur som helst. Jag slogs direkt av tanken att man borde kunna sy om sina suf från gamla been till nya så får man ku rätt tyg logga osv.... Någon som vet någon som börjat sy till nya bee?
    vi e nog ganska många som håller på. mitt project ligger lite på is pga. Noa. men är nästan klar
    Japp min profil är låst! inboxa om ni vill komma in!
  • straw2008

Ok verkar det svårt? Vore ju jättekul om man kunde tex använda cam sufletter då skulle man ju kunna få loggan o orginaltyg fast till bee då! Sufletten ser så liten ut så även tyget från en CAM borde räcka.

Ett barn ska jag ha när jag blir stor med smala ben o mjuka skor....
  • Noiis
    straw2008 skrev 2010-09-28 18:39:39 följande:
    Ok verkar det svårt? Vore ju jättekul om man kunde tex använda cam sufletter då skulle man ju kunna få loggan o orginaltyg fast till bee då! Sufletten ser så liten ut så även tyget från en CAM borde räcka.
    camens suflett når inte ner i bak på bee sufletten så nää isåfall får du ha loggan fram sen skulle iof jag aldrig kunna klippa sönder "märken" man älskar om dom inte är trasiga eller solblekta!
  • Noiis
    bohusbebis skrev 2010-09-28 20:20:36 följande:
    Sjukhusmamma, vad tror du om en dyna + ev sufflett i detta tyg till en gul sufflett (frågar dig efs du ju har en gulis)
    www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
    (inte min annons)
    ja men absolut! jag tror att den kommer gå till andra färger med, för den va inte gul-gul! men... vad har bee för färger som kan gå... huuuummm Gul såklart kahki och även svart. och för den fuskige så passar den absolut till offwhite med
  • Anatha

Nu har jag sytt och fixat om min Emmaljungaåkpåse så den passar Been det blev faktiskt rätt bra. När man tar bort "framsidan" på åkpåsen är det bara som en dyna.
  • En Åsa

testar att fråga här innan jag startar en egen tråd om det: vad är ett ok pris att betala för en begagnad, dock knappt använd, buggaboo bee tycker ni? Är intresserad av att köpa en men har ingen aning om vad som är ett "normalt" pris.

• Tullemi
    En Åsa skrev 2010-09-28 21:00:42 följande:
    testar att fråga här innan jag startar en egen tråd om det: vad är ett ok pris att betala för en begagnad, dock knappt använd, buggaboo bee tycker ni? Är intresserad av att köpa en men har ingen aning om vad som är ett "normalt" pris.
    nya eller gamla modellen?
    Milea 080217 Lucas 100202
  • En Åsa
    Tullemi skrev 2010-09-28 21:06:20 följande:
    nya eller gamla modellen?
    nya tror jag, hette buggaboo bee+  iaf.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6