-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
JappGroddansmamma skrev 2011-01-07 21:09:34 följande:Menar du den sandfärgade?
.
Alla färger,och mkt billigare...
Snabb lev,tycker jag det var med
.
-
Vilka bra priser!! Tror du att dom kommer få in denim åxå? har aldrig hört talas om den sidan innan =)killenkott skrev 2011-01-10 21:53:21 följande:Japp
.
Alla färger,och mkt billigare...
Snabb lev,tycker jag det var med
. -
Ingen aning,men säkertGroddansmamma skrev 2011-01-11 09:30:52 följande:Vilka bra priser!! Tror du att dom kommer få in denim åxå? har aldrig hört talas om den sidan innan =)
!!
Tror dom har en rabatt nu i jan,iof bara 100:-,men ändå.
Jak kan rota fram koden om du vill,har den på mejlen...
Annars tror jag det gäller om ma reg som ny kund med
.
-
Gärna! Har du best'ällt därifrån?killenkott skrev 2011-01-11 11:02:27 följande:Ingen aning,men säkert
!!
Tror dom har en rabatt nu i jan,iof bara 100:-,men ändå.
Jak kan rota fram koden om du vill,har den på mejlen...
Annars tror jag det gäller om ma reg som ny kund med
. -
Japp,och blev jättenöjdGroddansmamma skrev 2011-01-11 11:06:38 följande:Gärna! Har du best'ällt därifrån?
!
Snabb lev,fram till ytterdörren
....
-
*muttrar surt*....
Har lyckats raderat mejlet med kod.
Kan försöka kontakta fruugo och få den.
Har gjort det förr och fick den per telefon
..... -
Är det någon som vet om adaptrararna till bilstolen till den gamla modellen kan sättas på den nya???
Körde mycket med bilstol och chassi på mitt gamla Bee. Så smidigt!!!
Men om jag nu införskaffa mig den nya +modellen måste jag då även köpa nya adaptrar? -
Jag tror att det är olika, har Bee-adaptrar och Bee+ vagn men har inte testat då jag inte haft babyskydd. Provade dem på chassit och de verkade funka, men är lite osäker på hur själva chassi-böjningen har ändrats och eftersom jag inte hade bilstolen att testa med så kan jag inte med säkerhet säga hur det funkar. Men det är väl bara att testa den dan det blir aktuellt, om det inte funkar är det väl bara att köpa nya.röd chili skrev 2011-01-11 23:37:20 följande:Är det någon som vet om adaptrararna till bilstolen till den gamla modellen kan sättas på den nya???
Körde mycket med bilstol och chassi på mitt gamla Bee. Så smidigt!!!
Men om jag nu införskaffa mig den nya +modellen måste jag då även köpa nya adaptrar? -
På min bee + så åker ryggen ned av sig självt. Dvs, jag drar ut den i fullt utdraget läge men bara efter ett tag har den åkt ihop i kortaste läget igen. Den är fasen svårare att dra ut än att skjuta ihop...
Irriterande!
Någon mer med samma problem? -
Nytt försök: japp samma på min bee