• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Groddansmamma
    Tant Pruselius skrev 2011-01-03 23:12:36 följande:
    det där är den gamla...
    vad har dem satt för pris
    Men shit, hon säger at det går. Ringde igår å frågade... Är ni säkra?! Nu är jag helt förvirrad!
  • Groddansmamma

Ringde nu å frågade igen, hon säger att det går att förlänga rygg & sits. Hon hade sjäv prövat igår... Men samtidigt säger hon att hon inte vet om det är en plus eller inte, hon visste inte att det fanns två modeller.

När jag jämnför bilder på plus och hennes vagn så ser jag ju att de inte ser riktigt likadana ut... Kanske ska hoppa över denna vagnen då. Den är ca tre månader gammal. hade plus vagnen börjat säljas då?

Sorry för att jag bara hoppar in här å ställer tusen frågor!! =)

• Miss Lau
    Groddansmamma skrev 2011-01-04 19:09:14 följande:
    Men shit, hon säger at det går. Ringde igår å frågade... Är ni säkra?! Nu är jag helt förvirrad!
    Det går ju att förlänga själva sittytan och kanske är det vad hon menar, för har man vagnen i liggläge blir ju hela ytan längre när sittdelen dras ut.  Men ryggen går inte att höja på den gamla modellen, det är helt säkert.
  • Noiis
    Tant Pruselius skrev 2011-01-04 09:41:28 följande:
    Sjukhus mamman !!! Jag är nu ägare till en plusare! Så inboxa mig nu vad du har wäjh!!!
    :-P jag återkommer så fort jag hämtat tygerna hos mamma {#emotions_dlg.flower}
  • danosani
    Tant Pruselius skrev 2011-01-04 20:57:56 följande:
    Valmar - hur menar du med att det går att förlänga sittytan på den gamla?
    Man kan dra ut själva sitsen med någon halv/hel decimeter eller något åt det hållet. Vita knappen/pinnen under sitsen.
    Nike Mathilda 080926 - Lillebror BF 110416
  • killenkott
    Groddansmamma skrev 2011-01-04 19:29:23 följande:
    Ringde nu å frågade igen, hon säger att det går att förlänga rygg & sits. Hon hade sjäv prövat igår... Men samtidigt säger hon att hon inte vet om det är en plus eller inte, hon visste inte att det fanns två modeller.

När jag jämnför bilder på plus och hennes vagn så ser jag ju att de inte ser riktigt likadana ut... Kanske ska hoppa över denna vagnen då. Den är ca tre månader gammal. hade plus vagnen börjat säljas då?

Sorry för att jag bara hoppar in här å ställer tusen frågor!! =)
    Hör för mig att den börjades säljas i vår/sommras .
    Jag köpte min i okt iaf på fruugo.

Suffleten är jättelång på gamla.
    Tycker bilden ser ut att vara på nya,hmm...
  • Noiis
    killenkott skrev 2011-01-06 18:39:36 följande:
    Hör för mig att den börjades säljas i vår/sommras .
    Jag köpte min i okt iaf på fruugo.

Suffleten är jättelång på gamla.
    Tycker bilden ser ut att vara på nya,hmm...
    nej det är den gamla, syns både på sufletten och på hjulen!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6