• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-01-08 11:48:20 följande:
    jag är inte så förtjust i sandsittsen, däremot i offwhitesufflan ...
    Har jag en som inte använts, den är för fiiiiin.... Å dottern vill bara ha den röda Obestämd
  • Tant Pruselius
    bohusbebis skrev 2011-01-08 12:41:19 följande:
    Har jag en som inte använts, den är för fiiiiin.... Å dottern vill bara ha den röda Obestämd
    dottern har bra smak (I love röd)
    Du visst är det din mekko-dyna på blocket? finns den kvar?? *sitter på händerna*
  • Tullemi

Jag har ju oxå sandfärgade sisten och jag ångrar det köpet lite. Det var väl mest offwhite suffletten jag var ute efter kanske . Här i Thailand så har vi givetvis en sittdyna på sitsen annars hade den varit bra läskig efter några dagar . Fast sittdynan är ytterligare en av de grejer som jag inte gillar av Bugaboos tillbehör. Men den fyller sin funktion här.

Milea 080217 Lucas 100202
  • bohusbebis
    Tullemi skrev 2011-01-09 08:52:26 följande:
    Jag har ju oxå sandfärgade sisten och jag ångrar det köpet lite. Det var väl mest offwhite suffletten jag var ute efter kanske . Här i Thailand så har vi givetvis en sittdyna på sitsen annars hade den varit bra läskig efter några dagar . Fast sittdynan är ytterligare en av de grejer som jag inte gillar av Bugaboos tillbehör. Men den fyller sin funktion här.
    Sydde egen med bomull/ frotté - mycket skönare! Sålde Buggans egen dyna omgående, tyckte den var som en gammal damstrumpa... Hoppas ni har det skönt i thailand. Vi har snart varit hemma i 2 veckor och längtar akut tillbaka. Njut och ha det gott!
  • bohusbebis
    Tant Pruselius skrev 2011-01-08 13:55:07 följande:
    dottern har bra smak (I love röd)
    Du visst är det din mekko-dyna på blocket? finns den kvar?? *sitter på händerna*
    jupp, det är en nysydd dyna. sydde 2 när jag ändå var igång. den oanvända är snyggare, den första som jag har i vagnen blev lite sne... för familjelivare kan liten rabatt kanske ordnas
  • Groddansmamma
    Jasså, det var du som knep mekko-dynan ;) *ler*
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6