-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
jag är inte så förtjust i sandsittsen, däremot i offwhitesufflan
... -
Har jag en som inte använts, den är för fiiiiin.... Å dottern vill bara ha den rödaTant Pruselius skrev 2011-01-08 11:48:20 följande:jag är inte så förtjust i sandsittsen, däremot i offwhitesufflan
...
-
dottern har bra smakbohusbebis skrev 2011-01-08 12:41:19 följande:Har jag en som inte använts, den är för fiiiiin.... Å dottern vill bara ha den röda
(I love röd)
Du visst är det din mekko-dyna på blocket? finns den kvar?? *sitter på händerna* -
Jag har ju oxå sandfärgade sisten och jag ångrar det köpet lite. Det var väl mest offwhite suffletten jag var ute efter kanske
. Här i Thailand så har vi givetvis en sittdyna på sitsen annars hade den varit bra läskig efter några dagar . Fast sittdynan är ytterligare en av de grejer som jag inte gillar av Bugaboos tillbehör. Men den fyller sin funktion här.
-
Sydde egen med bomull/ frotté - mycket skönare! Sålde Buggans egen dyna omgående, tyckte den var som en gammal damstrumpa... Hoppas ni har det skönt i thailand. Vi har snart varit hemma i 2 veckor och längtar akut tillbaka. Njut och ha det gott!Tullemi skrev 2011-01-09 08:52:26 följande:Jag har ju oxå sandfärgade sisten och jag ångrar det köpet lite. Det var väl mest offwhite suffletten jag var ute efter kanske
. Här i Thailand så har vi givetvis en sittdyna på sitsen annars hade den varit bra läskig efter några dagar . Fast sittdynan är ytterligare en av de grejer som jag inte gillar av Bugaboos tillbehör. Men den fyller sin funktion här. -
jupp, det är en nysydd dyna. sydde 2 när jag ändå var igång. den oanvända är snyggare, den första som jag har i vagnen blev lite sne... för familjelivare kan liten rabatt kanske ordnasTant Pruselius skrev 2011-01-08 13:55:07 följande:dottern har bra smak
(I love röd)
Du visst är det din mekko-dyna på blocket? finns den kvar?? *sitter på händerna*
-
Inboxa !!!
-
doneTant Pruselius skrev 2011-01-09 09:19:25 följande:Inboxa !!!
-
Jag sitter på ifånen så jag svarar på ditt inbox så fort jag kan
dock äger jag ingen symaskin
-
Jasså, det var du som knep mekko-dynan ;) *ler*