-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
klockan börjar visst bli mycket haha när den är vänd mot dig skulle de stå
när den är vänd frammåt ska de bara vara att fälla den så att den kommer ner till sittplattan
-
Neeeeeej Joddan jag blå ljuger för dig!!
När den är vänd frammåt så ska den ju förbövelen dras BAKÅT!
Du sätter alltså ryggläget i samma nivå som chassit och sen drar upp sittplattan mot den!
-
Hahahahha!Sjukhus Mamman skrev 2011-04-17 22:56:02 följande:Neeeeeej Joddan jag blå ljuger för dig!!
När den är vänd frammåt så ska den ju förbövelen dras BAKÅT!
Du sätter alltså ryggläget i samma nivå som chassit och sen drar upp sittplattan mot den!
Ok så ryggen ska vara uppåt och likaså upp med sittsen mot ryggen och sedan fälla? Ska prova alla möjliga sätt imorgon! -
herre gud jag fällde min bee för typ 30 min sen och ändå sitter jag här och blå ljugerJoddan skrev 2011-04-17 22:59:57 följande:Hahahahha!
Ok så ryggen ska vara uppåt och likaså upp med sittsen mot ryggen och sedan fälla? Ska prova alla möjliga sätt imorgon!
*går och lägger mig* -
Klockan börjar ju bli lite iafSjukhus Mamman skrev 2011-04-17 23:02:32 följande:herre gud jag fällde min bee för typ 30 min sen och ändå sitter jag här och blå ljuger
*går och lägger mig*
.
Tack för demofilmen! Nu vet jag hur jag ska göra...
-
Nu är det vår! Vårstädade mitt Bee igår. Tvättade rent hela chassit med avfettningsmedel och vatten, rengjorde varukorg och tog av dun-åkpåsen. Tänka sig att hjulen hade svart plast där under all vintersmuts! Nu fattas bara en ny sittdyna (som jag ska köpa IDAG, JIPPIE!) och tvätt av sufletten så är vi redo att möta våren på riktigt.
En fråga: Hur rengör ni närmast hjulet? Det har fastnat massa hårstrån och äckel som snurrat sig. Gissar att jag får offra min pincett för att få bort det helt och hållet...
Åker ni utan åkpåse nu? Jag tänkte att det borde gå om man klär på ordentligt och har varm filt... Min kotte är 10 månader. Min åkpåse (Voksi) är i alla fall på tok för varm.. -
Lucas har åkt länge utan sin åkpåse, men vi är sällan ute på längre promenader, plus att vi haft ganska bra väder ett tag nu (göteborg). Tycker inte man ser många åkpåsar i vagnar nu.BeeWee skrev 2011-04-18 06:55:38 följande:Nu är det vår! Vårstädade mitt Bee igår. Tvättade rent hela chassit med avfettningsmedel och vatten, rengjorde varukorg och tog av dun-åkpåsen. Tänka sig att hjulen hade svart plast där under all vintersmuts! Nu fattas bara en ny sittdyna (som jag ska köpa IDAG, JIPPIE!) och tvätt av sufletten så är vi redo att möta våren på riktigt.
En fråga: Hur rengör ni närmast hjulet? Det har fastnat massa hårstrån och äckel som snurrat sig. Gissar att jag får offra min pincett för att få bort det helt och hållet...
Åker ni utan åkpåse nu? Jag tänkte att det borde gå om man klär på ordentligt och har varm filt... Min kotte är 10 månader. Min åkpåse (Voksi) är i alla fall på tok för varm.. -
Jag ser massor av åkpåsar och overaller på de stackars små. Tänk en tjock iverall och så en åkpåse på det. I 15+ och föräldrar undrar varför barnen skriker...
Så BOOORT med åkpåsar och overaller tjocka vantar och mössor! -
Håller med! Igår när vi var i parken såg jag föräldrar som satt i t-shirt och gonade i solen medan barnen satt inpackade i stickade mössor och vinteroveraller.. hu.
-

Har ni sett så snygg färgmatchning (ignorera skärpan, mobilen är inte bäst på bilder)! Kanske kan få ha min fina gula sufflett på nu om dottern får fina blommor ("åh mina blommor" - utbrast hon när hon fick se marimekkotyget - annars ska hon promt ha rött eller rosa....)! Ska hämta plommonsuffletten nu, hoppas rött matchar bra till den för jag hinner inte sy en rosa dyna som jag tänkt. Det kom ju lite gul/gröna blommor emellan nu.... När ska man hinna använda allt fint....