-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
DEN FUNKAR INTE!!! Har testat en kompis-liteway bygel men den är för liten i själva "klämman".aqua77 skrev 2011-04-10 09:40:59 följande:Mammageno: jag har surfat runt lite och har hittat båge till chicco lite way lite här och var, bl.a. på babyproffsen. Ska köpa en sån och testa om den fungerar... Kanske ett långskott, men försöka duger! Annars får det bli en båge från tyska eBay (är så kass på tyska, bara! Det enda jag minns från högstadie-studierna är hur man beställer en varm choklad med vispgrädde...). Skriver ett inlägg när jag testat! Nu är det strax dags för premiärpromenad
-
Däremot passar själva klämman till min UJ Swift-bygel, men den är för smal/kort i övrigt. Minns inte om nån testat storebror UJ:s....
-
Själva chassiram-röret på Bee:et är ju liksom ellipsformad eller hur man ska säga. Liteway är helt rund om jag minns rätt.bohusbebis skrev 2011-04-10 09:43:07 följande:DEN FUNKAR INTE!!! Har testat en kompis-liteway bygel men den är för liten i själva "klämman". -
Då är det ingen vits att köpa den... Tackar för gott råd! Efter provkörningen idag så insåg jag att någon bygel kanske inte behövs, lilltjejen var överlycklig och satt hur bra som helst i sin nya vagn!
-
Ja, jag undrar också om UJ singles passar, men jag kan ju inte ha ngn ändå då jag har henne emot mig, får se sedan.
-
det ska vara fint, jaha jabohusbebis skrev 2011-04-09 22:58:06 följande:ÖÖÖÖÖstermalm
-
Ååå va jag älskar mitt Biii!!! Har aldrig fått in någon vagn i min yberlilla bil men Biet ligger däri nu utan problem
Trodde det skulle bli sådär halvbra med den vagnen då dottern är bara 3 månader men hon åker ju kanonbra i den!! Så enormt nöjd med köpet!! Ska belöna biet med en ny fin suffla tror jag minsann 
-
Vad roligt!RååSa BuBBlan skrev 2011-04-12 09:51:17 följande:Ååå va jag älskar mitt Biii!!! Har aldrig fått in någon vagn i min yberlilla bil men Biet ligger däri nu utan problem
Trodde det skulle bli sådär halvbra med den vagnen då dottern är bara 3 månader men hon åker ju kanonbra i den!! Så enormt nöjd med köpet!! Ska belöna biet med en ny fin suffla tror jag minsann 
Jag har haft mitt Bi sen sonen föddes och tycker att det har funkat jättebra! Det är så skönt att ha en liten och smidig vagn! -
RååSa BuBBlan skrev 2011-04-12 09:51:17 följande:Ååå va jag älskar mitt Biii!!! Har aldrig fått in någon vagn i min yberlilla bil men Biet ligger däri nu utan problem
-
Roligt! Jag fick min rosa suffla igår har jagat runt och äntligen !