• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • bohusbebis

Hann bara förbi backaplan å Storken city men ändå... I butik alltså... Nä jag såg inga på stan heller, bara murriga färger faktiskt, mkt svart/brunt/grått.... Fast inga Bee:n heller, det var nog mest Cam:ar...

• supermami
    Sjukhus Mamman skrev 2011-04-14 00:31:05 följande:
    det finns ögglor i selen där du kan fästa den om BT delen har spännen för det. 
    Jo det är bara att dra i sittplattan så åker den ut  
    hmmm, fick inte riktigt till det?
    imorgon ska jag dra i sittplattan, wow vad man kan lära sig här Skrattande
  • Lillla My
    bohusbebis skrev 2011-04-12 12:00:22 följande:
    Bee+ m offwhite sufflett på T för 3000... mmmmmm..... kan man ha 2 bee:n (när man knappt kör med 1 ens....)
    Den är miiiiiin, fast inte för 3000, 3802 slutade budgivningen på. Toppskick! Så nu är jag med plus också! Hämtade den idag, maken vet inget än. Undrar hur länge jag kan låtsas att det är den gamla? Drömmer
  • BeeWee
    Lillla My skrev 2011-04-15 19:21:09 följande:
    Den är miiiiiin, fast inte för 3000, 3802 slutade budgivningen på. Toppskick! Så nu är jag med plus också! Hämtade den idag, maken vet inget än. Undrar hur länge jag kan låtsas att det är den gamla? Drömmer
    Grattis till ett kanonköp! Han kommer nog inte märka något förrän han ser de båda vagnarna bredvid varandra Flört
  • mammageno

Hihi jag skall börja göra så med...tänkte köpa ny sittdel

• bohusbebis
    Ojag undrade faktiskt idag. Missade slutspurten på auktionen, min mamma är ofta däromkrign så vi hade "sparat" frakten och då blev det ju intressant! Men va kul att den gick till nån i "familjen", tur att vi inte budade mot varandra i slutet! GRATTIS
  • smoolan

Hej! Är nybliven bee-ägare. Köpte den begagnad på tradera och vagnen känns jättebra men suffletten är ganska trög och knakar liksom lite. Är det ett vanligt problem? Bör man smörja den på något sätt?

• Findusfideli
    Åh, vad skönt att få höra hur det gick! Hade glömt att lägga den i minneslistan. Grattis!
  • Lillla My
    BeeWee skrev 2011-04-15 19:47:35 följande:
    Grattis till ett kanonköp! Han kommer nog inte märka något förrän han ser de båda vagnarna bredvid varandra Flört
    Tack! Jag har en del suffletter till den gamla så det vet han, han har dock inte koll på vilka färger. Än så länge ligger det gamla bee'et gömt under trappan så jag hoppas att han inte råkar se dem tillsammans. Oskyldig
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6