-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Fick du dem möjligen med posten idag i en stor vit låda?Lille Mammsen skrev 2011-05-17 08:38:07 följande:Jippi...fann sufflett pinnar på blocket.........
-
Japp & Jag e såååååå glad & tacksam! Va kul,tänkte maila dig idag & TackaLillla My skrev 2011-05-17 21:23:40 följande:Fick du dem möjligen med posten idag i en stor vit låda?
-
Tack själv!Lille Mammsen skrev 2011-05-18 08:56:00 följande:Japp & Jag e såååååå glad & tacksam! Va kul,tänkte maila dig idag & Tacka
-
Hej! Är det någon som kan tipsa om hur man får bort selen på Bee+? Jag ska sätta dit en sittdyna men hittar inte hur man gör med selen...någon? :)
-
På baksidan av vagnen ser du vita "pluppar" och de är fästena till selen. De ska man bända bort. Jag brukar använda nåt halvvasst verktyg. Man får ta i liteZoe skrev 2011-05-18 20:53:16 följande:Hej! Är det någon som kan tipsa om hur man får bort selen på Bee+? Jag ska sätta dit en sittdyna men hittar inte hur man gör med selen...någon? :)
Sen för du igen de vita fästena till framsidan, genom hålen. Hoppas du förstår
-
Sen för du IGENOM...ska det stå så klart.Tullemi skrev 2011-05-18 21:08:19 följande:På baksidan av vagnen ser du vita "pluppar" och de är fästena till selen. De ska man bända bort. Jag brukar använda nåt halvvasst verktyg. Man får ta i lite
-
Tullemi skrev 2011-05-18 21:08:19 följande:På baksidan av vagnen ser du vita "pluppar" och de är fästena till selen. De ska man bända bort. Jag brukar använda nåt halvvasst verktyg. Man får ta i lite
Aha, tusen tack! Det hade jag aldrig vågat testa själv, livrädd för att bruka våld på fel sätt på vagnen. :D Men nu ska här bändas! -
Nej bänd inte! Gör som det står i manunalen. Jag har sett hur det kan gå när folk har bänt....Zoe skrev 2011-05-18 21:42:44 följande:Aha, tusen tack! Det hade jag aldrig vågat testa själv, livrädd för att bruka våld på fel sätt på vagnen. :D Men nu ska här bändas!
-
Har inte hunnit testa ännu,men hade nog bänt försiktigt. :) Hur tycker du jag ska göra? I manualen jag fick med är det ju bara bilder som visar att man ska ta loss det vita spännet, men jag fattar faktiskt inte hur jag ska få loss det. Tips?Nej bänd inte! Gör som det står i manunalen. Jag har sett hur det kan gå när folk har bänt....Kajsan skrev 2011-05-18 23:25:13 följande:
-
Det är ju bara att dra ut det och vicka det åt sidan och sedan föra tillbaka det. Dra ut lite av bandet och dra i det för att få loss den. Inte svårt alls...