• Denim

Bugaboo Bee tråden del 6

Bugaboo Bee-tråden del 6
  • Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
  • Rebecca 010
    Sjukhus Mamman skrev 2011-05-29 23:18:19 följande:
    du får kolla på blocket eller på köp och sälj för man får inte annonsera i trådarna, står i FLs medlems regler
    Ok,..ja jag kollar blocket som en hök! ;)
    ok, det visste jag inte.. :) endast besökare.. :)) 
  • the baby

Jag är nybliven ägare till en Bee+! Kommer nog aldrig att kunna ha en annan vagn, såå lätt och skön att köra, i stan i alla fall där jag provat den hittills.

Har försökt leta i tråden, och förstått att några av er köpt en bygel. Det vill jag med ha! Min dotter är bara 8 månader och det skulle kännas skönt att ha när hon ska få börja åka framåt. Tyckte mig se att några köpt från e-bay, men där kan jag inte hitta någon alls nu. Baby-direkt läste jag också något om, men inte heller där hittar jag. Provade lite snabbt en båge till Urban jungle idag på stan, och den verkar passa. Någon som har den? Tycker inte den är så snygg dock... finns det någon bättre?

• Asereht
    the baby skrev 2011-05-31 17:02:21 följande:
    Jag är nybliven ägare till en Bee+! Kommer nog aldrig att kunna ha en annan vagn, såå lätt och skön att köra, i stan i alla fall där jag provat den hittills.

Har försökt leta i tråden, och förstått att några av er köpt en bygel. Det vill jag med ha! Min dotter är bara 8 månader och det skulle kännas skönt att ha när hon ska få börja åka framåt. Tyckte mig se att några köpt från e-bay, men där kan jag inte hitta någon alls nu. Baby-direkt läste jag också något om, men inte heller där hittar jag. Provade lite snabbt en båge till Urban jungle idag på stan, och den verkar passa. Någon som har den? Tycker inte den är så snygg dock... finns det någon bättre?

Den här har jag för mig att det är:

cgi.ebay.de/FRONTBUGEL-SICHERHEITSBUGEL-UNIVERSAL-QUINNY-ZAPP-/390173466759%C3%B6r&hash=item5ad826a087
    Tistel med fem ♥ sticklingar ♥   Blogg: www.stickig.se
  • the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-31 17:39:46 följande:
    skriv förresten: frontbügel zapp i sökfältet (suche)
    Tack! Fattade inte hur jag skulle få i den i varukorgen, men den är ju slut så klart. Det står 0 och går inte att ändra. Rynkar på näsan Trist. Då kanske jag väntar ett tag, vill ändå ha lillan mot mig ett tag till, och då verkar ju ingen bygel passa. Annars får det kanske bli UJ-bygeln jag provade idag. 

Har ni något mellan fästet och chassit, så det inte blir repor, eller är det fånigt av mig att tänka så? Klart vagnen ska användas, men den är ju så ny och fin... Skrattande 
  • bohusbebis
    the baby skrev 2011-05-31 18:42:12 följande:
    Tack! Fattade inte hur jag skulle få i den i varukorgen, men den är ju slut så klart. Det står 0 och går inte att ändra. Rynkar på näsan Trist. Då kanske jag väntar ett tag, vill ändå ha lillan mot mig ett tag till, och då verkar ju ingen bygel passa. Annars får det kanske bli UJ-bygeln jag provade idag.

Har ni något mellan fästet och chassit, så det inte blir repor, eller är det fånigt av mig att tänka så? Klart vagnen ska användas, men den är ju så ny och fin... Skrattande

ja jag hade faktiskt ett tunt skumgummi under, var också så rädd för repor... det funkade rätt bra för det mesta.

trist att den var slut.. brukar finns fler leverantörer på ebay om du orkar kolla runt... babycomfort har jag för mig att en hette... köpte dock från babydirekt å de var bra...

• the baby
    bohusbebis skrev 2011-05-31 19:07:21 följande:

ja jag hade faktiskt ett tunt skumgummi under, var också så rädd för repor... det funkade rätt bra för det mesta.

trist att den var slut.. brukar finns fler leverantörer på ebay om du orkar kolla runt... babycomfort har jag för mig att en hette... köpte dock från babydirekt å de var bra...

Hittade den på www.baby-express.net/, men med frakten skulle det bli 47 Euro. Då kanske jag hellre köper UJ-bygeln (tror den kostade runt 400). Ska hitta tunnt skumgummi först, så kan jag prova direkt i affären om det funkar.
  • jobbel
    the baby skrev 2011-05-31 19:40:51 följande:
    Hittade den på www.baby-express.net/, men med frakten skulle det bli 47 Euro. Då kanske jag hellre köper UJ-bygeln (tror den kostade runt 400). Ska hitta tunnt skumgummi först, så kan jag prova direkt i affären om det funkar.
    Hej!

Har du hunnit testa bygeln? Jag är också på jakt efter en, skulle helst vilja ha en när sitsen är bakåtvänd också. Allra helst skulle jag vilja få till en tygbit ner mellan benen också, som på svenska sittvagnar, men har inte riktigt planerat klart..... 
  • the baby
    jobbel skrev 2011-06-05 10:40:13 följande:
    Hej!

Har du hunnit testa bygeln? Jag är också på jakt efter en, skulle helst vilja ha en när sitsen är bakåtvänd också. Allra helst skulle jag vilja få till en tygbit ner mellan benen också, som på svenska sittvagnar, men har inte riktigt planerat klart..... 
    Men använder du inte selen? Eller tänkte du skippa den i så fall?

Jag avvaktade lite med bygel. Lillan åker bakåt än så länge, så ingen brådska för mig. Jag testade ju UJ-bygeln, och förutom att den är lite klumpig och tjock, så passade den ju, så jag köper nog den hellre än beställer. Men att hitta någon som passar när sitsen är bakåt vore ju kanske bra. Säg till om du hittar en som passar!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6