-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
bygeln från ebay/ tyskland passar inte om man har sitsen bakåtvänd har jag för mig...
-
Så synd att det inte finns nån bygel för bakåtvänt, det är det enda som saknas på vagnen tycker jag. Har provkört min nya Bee idag, och både jag och sonen gillar den mycket! Har dock redan ändrat mig angående färgen och köpt en begagnad sufflett på tradera :)
-
Mmm, stämmerbohusbebis skrev 2011-06-05 17:54:15 följande:bygeln från ebay/ tyskland passar inte om man har sitsen bakåtvänd har jag för mig...
-
Åh vad jag är sugen på en blå sufflett till sonen! Har en i off-white och en röd men går och suktar efter en blå.
-
jag också! eller en off-white eller denim... att det ska vara så svårt att vara nöjd :)OoSOLINoO skrev 2011-06-11 10:02:28 följande:Åh vad jag är sugen på en blå sufflett till sonen! Har en i off-white och en röd men går och suktar efter en blå.
jag har en khaki och en gul. -
Jag har precis satt på den blå suffletten
Jättefin. På hyllan ligger offwhite och svart och väntar på sin tur. Den svarta får vänta lääänge, ända till höst-vinter 
-
Mileas mamma: Har också precis satt på blå! Den är ju så fin!

-
Tänkte att jag skulle börja hänga i den här tråden igen
Hat för några veckor sen blivit ägare till en Bee +. Hängde lite här i tråden förra året då vi hade ett vanligt bee (som såldes i januari ). Jag måste bara säga att jag älskar bee plus, även fast den känns lite skranligare än vanliga beet gjorde (utan barn och Skötväska i).
-
Hej, vad är det för skillnad på bee och bee+? är det bara att bee+ är nyare modell eller vilken är bäst?

Tänkt att köpa en sån efter cam.... -
Yey, idag kom äntligen min organizer. Har väntat ganska länge men men
Nu ska här orgenajzaz.....