-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
Mileas mamma:
Kom gärna med åsikter på vad du tycker sen 
-
Finns den bara i grå/svart, eller finns det fler färger?Tullemi skrev 2011-06-14 15:40:22 följande:Yey, idag kom äntligen min organizer. Har väntat ganska länge men men
Nu ska här orgenajzaz..... 
-
Ja, den verkar bara finnas i grå/svart.
Vad tycker jag omden än så länge? Liiiten, men det är ju det som är poängen samtidigt
-
Tycker också den borde funnits i fler färger, men men den får väl duga. Jag har faktiskt helt slutat använda skötväskan nu sedan jag dels köpte Beet, och Organizer. Man får plats med det man behöver, och resten tar jag under vagnen. Jag är nöjd!Tullemi skrev 2011-06-14 16:24:17 följande:Ja, den verkar bara finnas i grå/svart.
Vad tycker jag omden än så länge? Liiiten, men det är ju det som är poängen samtidigt
-
Biiiiiet har fått ny dyna
Nu ska vi skaffa ny färg på sufflan bara som passar till 

-
Jag har en bygel om nån är intresserad
. Sonen hatar den 
-
JAG!! Inboxa mig!
Tullemi skrev 2011-06-27 18:58:47 följande:Jag har en bygel om nån är intresserad
. Sonen hatar den 
-
Någon som kan tipsa mig om vart jag kan finna sufflett (ej rosa/röd) till den äldre Bee´n!! IBOXA mig gärna!!
-
Lutar era bee plus inåt vid hjulen när ni kör dem med barn i? Alltså att framhjulen lutar inåt.
-
Jag tror du har överbelastat den kanske, då brukar hjulen på vagnen luta inåtAnPa skrev 2011-06-27 22:53:30 följande:Lutar era bee plus inåt vid hjulen när ni kör dem med barn i? Alltså att framhjulen lutar inåt.
Min bee har inte så i alla fall...