-
-
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden del 6
-
oooh jag är så sugen på en! men funderar på om den kan passa på andra vagnar med :-/Tullemi skrev 2011-05-24 21:39:39 följande:Så! Nu har jag beställt hem en organizer
. Såå spännande *gnuggar händerna*.... -
Hej alla Bee-experter!
Jag funderar på att köpa en begagnad Bee eller Bee+ och undrar om ni vet något speciellt man ska tänka på? Nägra fel i någon viss årsmodell osv... Brukar vagnarna hålla bra så man törs köpa en -08?
Funderar även på hur barnen sover i vagnen. Lillen är 8 mån nu och sover middag i vagnen två gånger om dagen. Ligger barnen bra? Hur blir det för fötterna, hänger dom ner?
Tacksam för svar! -
Jag har haft båda Bee-modellerna och jag tycker den nya är bättre. Min gamla knakade och man fick ta i så man trodde att vissa platsdelar skulle spricka. Men jag var nöjd med den gamla så länge jag inte kände till den nya, kan man sägajobbel skrev 2011-05-25 07:08:03 följande:Hej alla Bee-experter!
Jag funderar på att köpa en begagnad Bee eller Bee+ och undrar om ni vet något speciellt man ska tänka på? Nägra fel i någon viss årsmodell osv... Brukar vagnarna hålla bra så man törs köpa en -08?
Funderar även på hur barnen sover i vagnen. Lillen är 8 mån nu och sover middag i vagnen två gånger om dagen. Ligger barnen bra? Hur blir det för fötterna, hänger dom ner?
Tacksam för svar!
Men den nya är förbättrad och förenklad, lätt att vända sitsen, känns mer gedigen helt enkelt. Sen är det ev svårt att hitta tillbehör till den gamla, om det nu skulle behövas.
Båda mina barn har redan vid tidig ålder suttit/sovit i Bee'n och den är ju i ärlighetens namn inte ombonad alls, men barnen trivs bra. Man får gosa till det med en filt
Fötterna sticker ut lite när Lucas 16 månader sitter i Bee'n (nya modellen), men det är långt kvar till de hänger ner.
-
Vi har haft både gamla o nya bee o tyckte bäst om gamla men älskar båda !!! Den gamla har bättre huva o är lite trängre, jag tycker den gamla är stabilare o inte lika skranglig som den nya. Den nya finns ju dock i alla nya färger. Jag sålde precis en ömt vårdad 08 o den såg ut som ny, jag skulle säga att det beror på hur de skött om sig vagn o hur mkt rullad den är.alla mjukdelar tvättas i maskin så de ser alltid nya ut om de inte är solblekta, alla hårda delar tvättar man nr vim o diskborste i badkaret o hjulen kan du köra i diskmaskinen så blir de som nya! Tycker inte direkt benen dinglar, våra barn har sovit fint i sina been.
-
Tack för svar! Det låter ju bra så ska fortsätta leta, men det säljs tyvärr inte många begagnade här omkring :(
-
Undrar en sak..
Vad är det för skillnad på bugaboo bee och bee+?? försöker hitta svar på nätet men hittar inget konkret...
Hur är sitt läget? Går det att ställa in så det är helt rakt i ryggen?? Vår barnvagn är inte helt upprätt utan lite sluttande..å de är inte alltid så poppis.. ;)
Är riktigt riktigt sugen på en bee!!!
Hoppas nån kan hjälpa mig?? :)
-
orkar inte googla just nu, men på youtube finns ett klipp som visar Bee vs Bee+ som är superbra... Själv tyckte jag bee+ var snyggastRebecca 010 skrev 2011-05-29 22:10:56 följande:Undrar en sak..
Vad är det för skillnad på bugaboo bee och bee+?? försöker hitta svar på nätet men hittar inget konkret...
Hur är sitt läget? Går det att ställa in så det är helt rakt i ryggen?? Vår barnvagn är inte helt upprätt utan lite sluttande..å de är inte alltid så poppis.. ;)
Är riktigt riktigt sugen på en bee!!!
Hoppas nån kan hjälpa mig?? :) -
ååå Tack så mycket!! :)) ska kolla genast!! :)bohusbebis skrev 2011-05-29 22:12:43 följande:orkar inte googla just nu, men på youtube finns ett klipp som visar Bee vs Bee+ som är superbra... Själv tyckte jag bee+ var snyggast
-
Det är ingen här som säljer en Bee+ ???
-
du får kolla på blocket eller på köp och sälj för man får inte annonsera i trådarna, står i FLs medlems reglerRebecca 010 skrev 2011-05-29 22:28:50 följande:Det är ingen här som säljer en Bee+ ???