• UnDeuxTrois

Gekås vol 14

Brukar inte finnas några "finkläder" för gravida/ammande på Gekås direkt. Mer vardagskläder, jeans, mysbyxor, amningstoppar, sånt.

• Equus
    Smultronhjärta skrev 2010-03-28 14:04:39 följande:
    Ha ha- jag läste bärsjal Ja det finns en bärsele från Babyboom och så brukar det finnas en från Fisher Price och jag tror de kostar nära 300 resp 400kr
    Tack! Någon som vet om det är någon av de som är bra?
  • AochJsMamma

Hej!!!

Är det någon som vet om regnskydden som finns passar på en Urban Jungle single?? Köpte ett på babyproffsen idag, o 269 spänn för ett vanligt i nylon känns dyrt... (tycker vårt som tillhör i plast tar så stor plats i varukorgen...)

★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Hannajo
    jessica1979 skrev 2010-03-28 12:33:59 följande:
    Fanns det byxa och jacka i samma material som regnoverallen som det pratats mycket om nu!? Typiskt att det inte fanns i torsdags då hade det nog blivit det.
    Jackan som Oskar har på sig är av samma material som overallen, om jag förstått det hela rätt. Och det var ett set med byxor också, men de kom inte med på bild. Fanns i samma färger som overallen och med eller utan mönster, precis som overallen, men var lite dyrare.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • Equus
    Smultronhjärta skrev 2010-03-28 14:04:39 följande:
    Ha ha- jag läste bärsjal Ja det finns en bärsele från Babyboom och så brukar det finnas en från Fisher Price och jag tror de kostar nära 300 resp 400kr
    Kom på en annan sak... Har läst att de helst ska vara ergonomiska, är det någon som vet om någon av dessa är det?
  • FrkJenny
    Equus skrev 2010-03-28 17:29:49 följande:
    Kom på en annan sak... Har läst att de helst ska vara ergonomiska, är det någon som vet om någon av dessa är det?
    Ingen av dem är det.
  • Equus
    FrkJenny skrev 2010-03-28 17:47:57 följande:
    Ingen av dem är det.
    Ok, det var ju synd... {#lang_emotions_frown}
  • Kaerleksbarn
    Ekorrfamiljen skrev 2010-03-27 12:10:22 följande:
    Ja, jag måste ha dygnet runt iaf för jag läcker såpass mycket, ännu efter 4 månader så om jag skulle sova utan behå skulle sängen bli sjöblöt. Har som tur är ett par gamla behåar också att alternera med, men det är ju roligare med nya fräscha.
    Menar det, har också dygnet runt
  • Kaerleksbarn
    Ellien skrev 2010-03-27 16:36:23 följande:
    Ni som har köpt "trip trap"-stolen, har ni någon dyna till? Jag köpte en dyna på Gekås, men den passade ju inte alls. Testade med en till trip trap, men den passar ju inte heller... Hur har ni andra gjort?
    Vi fick hem Tripp Trapp stolen från Gekås förra veckan...
    i fredags va mamma där och köpte en dyna, passar ju som en smäck
  • Kaerleksbarn
    sarsparis skrev 2010-03-27 19:42:55 följande:
    Snart bär det iväg till gekås :) Nu till min fråga, har ni köpt sängkläder där någon gång, alltså till era egna sängar? hur är de i kvaliten, är de mjuka och sköna utan att noppra? Köper i vanliga fall bara sängkläder på hemtex då jag allt för många gånger fått tag på bottennapp, men nu funderar jag på att köpa på gekås istället.
    Har köpt sängkläder på Gekås och de är dösköna...
    mycket mjukare och skönare än Ikea!
Svar på tråden Gekås vol 14