-
Jag hade ett vanligt svart regnskydd från gekås till min UJ istället för det som hör till och det fungerade jättebra. Tror det kostade 60 kronor när jag köpte det.AochJsMamma skrev 2010-03-28 17:11:15 följande:Hej!!! Är det någon som vet om regnskydden som finns passar på en Urban Jungle single?? Köpte ett på babyproffsen idag, o 269 spänn för ett vanligt i nylon känns dyrt... (tycker vårt som tillhör i plast tar så stor plats i varukorgen...)
-
Vad kostade Polly Pocket sakerna ? finns det mycket saker med Polly Pocket ?Hannajo skrev 2010-03-28 10:02:12 följande:I min blogg finns tre inlägg med bilder från Ullared.www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
-
minns du vad det var för märke? är det som med bebiskläderna, att det finns bra och dåliga märken på sängkläderna?Kaerleksbarn skrev 2010-03-28 18:51:31 följande:Har köpt sängkläder på Gekås och de är dösköna...mycket mjukare och skönare än Ikea!
-
ja, vattentäta iaf, inte så tjocka, som regnställen ungefär var ja ute efter... hoppas dom har kvar när vi ska dit i slutet på aprill.. hur mkt kostade dom?
Rocktroll skrev 2010-03-27 21:56:06 följande:Nu vet inte jag vad regnvantar är men jag köpte ett gäng regnvantar idag, vattentäta med kardborre runt handleden i storlek 1 år. -
ang bärselar, ja har en fischerprice som ja bär dottern i när hon var bäbis, kändes bra för mig iaf, och hon var nöjd.. numera kör vi dock manduca som är ergonomisk.. hon väger 10kg och ja vill ha henne på ryggen.. men ja tycker fischer price ser bekvämare ut än babybjöjörn iaf,lite bredare sittdel för barnet skönt höftbälte för den som bär... men till nästa ska ja nog köra sjal och manduca (dock ingen på gång än).. har länge tänkt slänga ut f-p på blocket, men har inte kommit mig för helt enkelt..
-
det låter ju toppen! Täckte det vid ryggstödet så att säga, eller var det bara över suffletten? Satt det bra tycker du? O går det runt fotstödet? Många frågor, men lika bra det!stinamaria skrev 2010-03-28 19:01:53 följande:Jag hade ett vanligt svart regnskydd från gekås till min UJ istället för det som hör till och det fungerade jättebra. Tror det kostade 60 kronor när jag köpte det.
-
39,95, tror inte det fanns jättemycket olika saker, men jag letade inte så noga!molnen skrev 2010-03-28 19:02:08 följande:Vad kostade Polly Pocket sakerna ? finns det mycket saker med Polly Pocket ?
-
vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..
sarsparis skrev 2010-03-28 11:29:59 följande:Har också dessa dagisvantar från gekås, helt värdelösa, de blir dyngsura direkt, flera av barnen har dessa på dagis och ingen vante håller måttet. Nu är det fleccefodrade galonvatnar som gäller. -
Var på Ge-kås igår & köpte tripp trapp stolen till min lilla dotter. Resultatet = HON BARA ÄLSKAR DEN!!!!!
-
Köpte på lindex, tror de kostade 99, annars finns det även på hm, kappahl och stadium har jag sett, vet dock ej pris där. De från lindex sitter faktisk jättebra på min sons händer. Vantarna ser väldigt stora ut men när väl handen är i sitter de bra.Bambusa skrev 2010-03-28 19:45:04 följande:vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..