• Tribella

Gekås vol 14

Fleecefodrade galonvantar finns på Gekås för 29,95! Köpte ett par grå i stl 3 år idag.

• tiger85

var står tripptrapp stolarna på gekås? tänkte så man inte missar de ;)

*Josefine 050314 & Denise 081112*
  • Melbourne

Det vill jag också veta (om stolarna alltså)

• Turvann
    Bambusa skrev 2010-03-28 19:45:04 följande:
    vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..
    jag köpte sådana i våras på g kås.
  • Bubblan2

Hejsan!
    Fick, hipp som happ, en anledning att ta bilen ner till Malmö 6-7 april och då tänkte jag ta en genväg (!) via Ullared på vägen hem. :)

Sulkyn, finns den inne i det där rummet, innanför barnsängkläder och liknande? Har aldrig tänkt på var de finns...

Har de rört till och ändrat även på barnavdelningen, alltså där nappar, sängkläder och liknande finns?

En funderig som dykt upp när jag sett bilderna på UV-dräckerna är att det borde bli väldigt varmt när man har en uv-dräckt som är svart... Är det något som alla ni som köpt en svart uv-dräckt kan ge era synpunkter på?

• Shoppingtokig
    Bambusa skrev 2010-03-28 19:45:04 följande:
    vart får man tag i fleccefodrade galonvantar?? små och gärna bra pris..
    Jag köpte på Ge-Kås för 29:95, bild finns i mitt galleri
    Lycklig mamma till Vanna!!!
  • Theina

Någon som vet om det finns pettson och findus kläder i storlek 92- uppåt??

♥ Linnéa 081005 ♥
  • Bambusa

tack för alla svar om fleecefodrade galonvantar...  om man ändå bodde närmare ullared.. verkar finnas ALLT där... 

• AochJsMamma
    Bubblan2 skrev 2010-03-28 23:10:25 följande:
    Hejsan!Fick, hipp som happ, en anledning att ta bilen ner till Malmö 6-7 april och då tänkte jag ta en genväg (!) via Ullared på vägen hem. :)Sulkyn, finns den inne i det där rummet, innanför barnsängkläder och liknande? Har aldrig tänkt på var de finns...Har de rört till och ändrat även på barnavdelningen, alltså där nappar, sängkläder och liknande finns?En funderig som dykt upp när jag sett bilderna på UV-dräckerna är att det borde bli väldigt varmt när man har en uv-dräckt som är svart... Är det något som alla ni som köpt en svart uv-dräckt kan ge era synpunkter på?
    de har byggt om så det rummet finns inte längre, o helt ärligt så minns jag inte vart vagnarna står nu {#lang_emotions_undecided}..men det var i de krokarna iallafall! Kul att det blir en sväng förbi Gekås!

Vi hade en marinblå solskyddsdräkt förra sommaren, o tycker inte den blev så mkt varmare... men det är klart, egentligen borde den ju det..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
Svar på tråden Gekås vol 14