• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Beckaa
    vivillblitre skrev 2012-10-14 22:10:20 följande:
    Fick höra idag att det finns mamma vinterjackor ändå.. vet inte vilket som stämmer och priser osv.

Härligt! Jag börjar inse att det börjar bli dags för vinterjacka snart.. Åker dit på lördag och hoppas hitta något fint :)
  • Ensan

Jag såg playmobilkalendrar förra helgen... Men vet inte vilken sort det var.

• Beckaa

Vad tror ni förresten om trängsel i helgen? Vi tänkte hänga på låset på lördag men funderar på om det ändå är kaos en lördag på hösten. Det är ju helgen innan lön vilket borde vara en fördel, men man vet ju ändå inte riktigt. Jag räknar ju förstås att det kommer att fyllas på med folk framåt förmiddagen. Jag har aldrig åkt en höstlördag förut. Är det någon som vet vad jag har att vänta mig?

• MammaAlex

Som sagt, jag åker aldrig mer dit en lördag. Nu visade det ju sig att det var rekorddag men vad jag hört var det väldigt fullt även förra lördagen... Vi kom dit strax efter 8 men behövde inte köa in. Inne i butiken var det folk överallt!!

Alexander 090918
  • Zezzan

Jag tyckte det gick finfint att handla i lördags. Jag var berädd på att det skulle vara mycket folk så det kom inte som någon chock. Vi tog det lugnt och stressade inte. Hade gott om tid och shoppade lugnt och stilla  
    Blir absolut en resa en lördag i oktober nästa år igen, inga problem  

(¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • MammaAlex

Jo jag hade också ställt in mig på det men tyckte ändå det var jobbigt. Sen gillar ju jag inte trängsel och folk som kör en på hälarna och sånt.... Så det är ju en stor faktor till att jag inte trivdes i lördags=)

Alexander 090918
  • Zezzan
    MammaAlex skrev 2012-10-15 20:36:40 följande:
    Jo jag hade också ställt in mig på det men tyckte ändå det var jobbigt. Sen gillar ju jag inte trängsel och folk som kör en på hälarna och sånt.... Så det är ju en stor faktor till att jag inte trivdes i lördags=)
    Jag blev påkörd 2 gånger på hela lördagen och söndagen och det var av min kompis
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Alltochinget

I lördags gick vi rakt in kl.15.15 och kom ut 20.45 (efter ca 5 min i kö). Och var där kl.8.00 på söndagen. Fick "gå" in i kö, tog väl 5 min. Och ingen kö när vi gick ca kl.13.00. Helt perfekt med andra ord. Vilken tajming!
    Skönt att det var lite lugnare lördag kväll och vid öppningen på söndagen. Gick direkt till barnkläder och sen vidare till leksakerna :) i lördags fastnade vi 2 timmar på bara barnkläderna...

• Happiest

Hur Tror ni om folk 23-24 november. Fredag eftermiddag till stängning och lördag förmiddag