• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • This is me
    Brago skrev 2012-10-10 18:20:43 följande:
    Någon som vatit till geksås nu sista dagarna och kan tipsa om vad som är extra prisvärt??:)

Finns det tillvehör till nya iphone 5 billaddare mm, pris??

Var jätte dåligt med utbud av Iphone 5, typ skyddsplast och enfärgade skal.
  • This is me
    TirilGirl skrev 2012-10-10 21:26:54 följande:
    jag funderar på att åka dit men vill gärna veta om de har monster high produkter? kan ni ge några priser på sådana saker? och priser på de störra produkterna i lego friends.
    tacksam för svar. Solig
    Som jag skrev innan 400:- och sen någon dyrare, men då var det som stora förp.
  • Hon o Han

dom hade hundburar igår, vet dock ej pris, typ sånna burar som dogman har. Fanns vanliga kantiga och sådana som är lutade på ena sidan.

• Turkfästmön

Nån som sett om dom har serviser i olika slag (tallrikar, koppar, fat med mer) i ljusrosa, eller ljusrosa med vita prickar?

• Stina0

Röda med vita prickar fanns förra helgen, både i porslin och plåt. Typ 40 kr resp 70 kr eller nått åt det hållet.

• Turkfästmön
    Stina0 skrev 2012-10-11 15:42:44 följande:
    Röda med vita prickar fanns förra helgen, både i porslin och plåt. Typ 40 kr resp 70 kr eller nått åt det hållet.
    Synd att det inte var ljusrosa..men det kanske är för att jul närmar sig.

Vilket av det kostade 40 och 70?

Tack för att du svarade
  • madeleeneee

hej!
    Undrar om nån vet om de finns son adventskalender som man kan göra paketkalender av på gekås?

• This is me
    madeleeneee skrev 2012-10-11 22:07:36 följande:
    hej!
    Undrar om nån vet om de finns son adventskalender som man kan göra paketkalender av på gekås?

Dom har färdiga kalendrar med "saker" i tex; pet shops, lego mm.
    Själv brukar vi ha paketkalendrar till barnen, (man får ett litet paket varje dag fram till jul) då brukar jag köpa dessa saker på Gekås. Tex; pet shops förp som jag öppnar och delar, eller star wars förp som jag öppnar och delar. Sudd, pennor, bokmärken, luktpennor, angry birds saker, nagellack mm. 
  • Zargenta

Någon som har lite koll på doftljusen på gekås? Fresh linen soy candle från star candle Co.? Stor glasburk med lock, påminner lite om gammaldags karamellburk typ... Fanns i mulberry och några fler när jag var där för ett år sen, ska dit om två veckor och vill försöka få ett hum om vad som finns för budgetplaneringen!