• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-14 11:11:42 följande:
    Någon som vet hur utbudet av mammajackor av vintermodell ser ut?

Fanns tydligen inga.. har frågat själv om det :/
  • DuTappaEnGran

Hejsan! Jag ska dit nu på lördag. Någon som vet om det finns babysafe alltså babyskydd för barn 0-6månader? Märke pris? Och sen babysitters? Samma där. Pris märke?

• TheMoneypenny
    vita stenen skrev 2012-10-13 15:18:29 följande:
    Polisstationen kostade 799kr. Kollade idag :)
    Ändå billigare än på nätet då, tack.
  • passau
    DuTappaEnGran skrev 2012-10-14 18:27:51 följande:
    Hejsan! Jag ska dit nu på lördag. Någon som vet om det finns babysafe alltså babyskydd för barn 0-6månader? Märke pris? Och sen babysitters? Samma där. Pris märke?

finns vet ej pris eller märke dock...
  • DuTappaEnGran
    passau skrev 2012-10-14 19:42:06 följande:

finns vet ej pris eller märke dock...
    Tusen tack!

• vixan

Tycker gekås tappat lite. Många bra grejer är ersatta med sämre produkter till samma pris. Tycker priserna har ökat . Vad säger ni? Inbillar jag mig?

• Zezzan

Jag säger oxå att priserna ökat. Har tillbringat 13 timmar inne på Gekås denna helg. Väldigt skönt att vara färdig med alla julklappar nu. Ska slå in alla klappar i veckan sedan är det bara att vänta till julafton

• vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-14 11:11:42 följande:
    Någon som vet hur utbudet av mammajackor av vintermodell ser ut?

Fick höra idag att det finns mamma vinterjackor ändå.. vet inte vilket som stämmer och priser osv.

• Bambusa

babysitter finns från 199kr, babyskydd finns, men kommer inte ihåg pris eller märke.. nästa bakåtvända bilstolen finns inte, så den får man köpa på annat ställe sen... ja skulle dock inte kunna tänka ig ett babyskydd utan bas som an spänner fast i bilen och sen bara klickar i babyskyddet.. vi hade akta graco med bas för 4år sen.. rymlig, dottern kunde sitta i den läänge (hade den på bussresa vid 18 mån, så ja slapp släpa på den stora bakåtvända bilstolen och dottern (hade ingen vagn med..)    jag älskar bilstolar (bakåtvända) och provar alltid en massa när ja har tillfälle, och dottern tycker de är kul med..

• winters
    Havsjungfrun skrev 2012-10-13 16:20:54 följande:
    Någon som vet vad dvd:n "Ice Age 4" kostar? Finns Nintendo 4DS (?) och Super Mario 2 till den och i så fall pris?

ice age 4 släpps inte förrän 28 november

Oscar 091001 ♥ BF121120