• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Hon o Han
    Malinn81 skrev 2012-10-16 07:28:24 följande:
    Hej. Har vi har pratat om att köra till gekås någon gång snart, då jag aldrig varit där. Är det någon som vet om det är något billigare där med adventsljusstakar, stjärnor med lampa i att hänga i fönstret. De gamla gick sönder en efter en så jag kastade allt så nu behövs mycket nytt. Perfekt om det varit billigare än tex rusta eller öob annars är det ju inte lönt att köra upp. Hoppas någon vet :0)

jag kollade på lite julstjärnor m.m men dom är inte billigare än rusta/öob. stjärna utan sladd kostade 49:- och rusta brukar ha lika fina för 29-39:-
  • Mrs B

Är det någon som vet om de har utklädningskläder? Typ superhjälte, djur, cowboy, indian mm?
    Pris?

• Zezzan
    Mrs B skrev 2012-10-17 08:54:34 följande:
    Är det någon som vet om de har utklädningskläder? Typ superhjälte, djur, cowboy, indian mm?
    Pris?
    Såg lite men inte speciellt mycket och inget superfint. Rekommenderar ebay för utklädningskläder
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Familjen♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Machapuchare
    Mrs B skrev 2012-10-17 08:54:34 följande:
    Pris?
    I bloggen syns lite Haloweenkläder.
    De brukar ha en del men ganska "plastiga modeller", typ som BR har.
  • KattenJanson
    Stina0 skrev 2012-10-16 20:52:57 följande:
    Playmobilväskorna kostar 99 kr. Fanns 3-4 olika. Sen fanns bl.a. Skeppet för 599. Sen fanns lite mindre förpackningar och några mellan. Nått större hus såg jag oxå. Hoppas det hjälper ;)
    Wohoo!!! tack så mycket!
  • Malinn81
    Hon o Han skrev 2012-10-16 22:39:40 följande:
    jag kollade på lite julstjärnor m.m men dom är inte billigare än rusta/öob. stjärna utan sladd kostade 49:- och rusta brukar ha lika fina för 29-39:-

Okej tack för hjälpen! Då kan likagärna handla hemma ju :0)
  • vivillblitre

Kan man hitta mkt 5-20:- saker som passarpojkar i 2 års åldern? Tänkte köpa lite smågrejer till en adventskalender nämligen :)

• tessan27
    vivillblitre skrev 2012-10-17 16:12:51 följande:
    Kan man hitta mkt 5-20:- saker som passarpojkar i 2 års åldern? Tänkte köpa lite smågrejer till en adventskalender nämligen :)
    Jag köpte lite grejer till min sons adventskalender, bla bondgårdsdjur och dinousarier i bra storlek. Om det var 6 djur i varje förpackning och det kostade 10 kr, sen köpte jag lite småbilar som han älskar att köra med. Sonen är 2,5 år.