• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Zezzan

Jag tror man får förbereda sig på hyfsat mycket folk når man ån åker nu.

• Malinn81

Hej. Har vi har pratat om att köra till gekås någon gång snart, då jag aldrig varit där. Är det någon som vet om det är något billigare där med adventsljusstakar, stjärnor med lampa i att hänga i fönstret. De gamla gick sönder en efter en så jag kastade allt så nu behövs mycket nytt. Perfekt om det varit billigare än tex rusta eller öob annars är det ju inte lönt att köra upp. Hoppas någon vet :0)

• KattenJanson

Playmobilväska! Jag såg dem när jag var där för två veckor sedan och nu står de på tjejens önskelista. Tänkte höra om någon vet vad de kostar. Ska skicka med en beställning.
    PLAYMOBIL prinsess-set (5892)

• vivillblitre
    Beckaa skrev 2012-10-15 19:00:04 följande:

Härligt! Jag börjar inse att det börjar bli dags för vinterjacka snart.. Åker dit på lördag och hoppas hitta något fint :)

Åh men vad bra.. då kan du ju höra av dig här sen om det fanns eller ej :) Ska dit  nästa fredag..
  • Stina0

Playmobilväskorna kostar 99 kr. Fanns 3-4 olika. Sen fanns bl.a. Skeppet för 599. Sen fanns lite mindre förpackningar och några mellan. Nått större hus såg jag oxå. Hoppas det hjälper ;)

• Beckaa
    vivillblitre skrev 2012-10-16 13:45:17 följande:
    Åh men vad bra.. då kan du ju höra av dig här sen om det fanns eller ej :) Ska dit  nästa fredag..

Jag lovar att informera :)