• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Rocktroll

På väg hem från Ullared idag och det var ganska lugnt på gekås :) mycket bilar på parkeringen men inget man märkte av där inne. Ingen direkt kö på restaurangen och inga toaköer vilket jag som är höggravid gillade ;)

.:: Vilda 090425 och BF 121202 ::. rocktroll.blogg.se
  • Eliin80

Vad skönt! När vi var där förra året i november var det hemskt! Gick inte att ta sig fram i varuhuset, särskilt inte på leksaksavdelningen.

♥٭ Elise 080706 ٭♥ ♥٭Mathilda 100814* ♥
  • Cornellia

Var på Gekås igår, och nu när jag plockar upp alla grejer inser jag att jag glömde det viktigaste, gardinerna! Jag skulle ju köpa ett gäng gardiner eftersom vi just flyttat

• slemtorsk i din bralla
    Smultronhjärta skrev 2012-11-07 16:42:38 följande:
    Barnpassningen utanför har kursat tyvärr
    näää vad synd.. min grabb älskade det stället.. jag med. Han var med in på Gekås för han ville försöka komma med i tv *S* men sen när jag skulle runt i de andra butikerna så var han gärna där nere. Och jag fick lov att ställa min kundvagn där (vi hade ingen bil att stuva in det i då maken släppte av oss och kom o hämtade oss sen) och kunde pusta ut med en kopp automatkaffe innan jag gjorde skoaffärerna och bokhandeln och de andra småställena...

Tycker att Boris borde fundera på att ha någon slags lekland inne på Gekås, som IKEA har tex. Det skulle de nog tjäna en slant på
  • Katten Minus
    LEGO City, gruvan!

Någon som vet om det finns och priser på:

4203 Grävmaskinstransport?

4201 Lastare och tippbil?
  • natalie72
    Katten Minus skrev 2012-11-07 19:06:44 följande:
    LEGO City, gruvan!

Någon som vet om det finns och priser på:

4203 Grävmaskinstransport?

4201 Lastare och tippbil?
    Gruvan fanns i alla fall i söndags... är inte helt säker på pris, kanske 799...
  • Smultronhjärta
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-07 16:48:07 följande:
    näää vad synd.. min grabb älskade det stället.. jag med. Han var med in på Gekås för han ville försöka komma med i tv *S* men sen när jag skulle runt i de andra butikerna så var han gärna där nere. Och jag fick lov att ställa min kundvagn där (vi hade ingen bil att stuva in det i då maken släppte av oss och kom o hämtade oss sen) och kunde pusta ut med en kopp automatkaffe innan jag gjorde skoaffärerna och bokhandeln och de andra småställena...

Tycker att Boris borde fundera på att ha någon slags lekland inne på Gekås, som IKEA har tex. Det skulle de nog tjäna en slant på
    Ja jag fattar inte hur man misslyckas med en extremt bra marknadsidè på ultimat ort. Jag tror att nu att det är en tidsfråga innan Gekås löser saken, de har ju precis löst problemet med griniga gubbar så griniga barn borde stå på tur Oskyldig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥