• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • slemtorsk i din bralla
    GrönaDruvan skrev 2012-11-09 11:10:15 följande:
    Talande skrållan kostar 249 kr! Är här nu och handlar julklappar
    ååå har du tid.. kolla gärna hur utbudet av långärmade herrsjortor ser ut

• GrönaDruvan

Sprang till herravdelningen som hastigast nu och kollade lite. Alltså,det finns en del, men allt är ju en smaksak! Finns mycket rutigt och jag tycker många ser fina ut!

• tro  hopp  kärlek
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-06 15:21:45 följande:
    Hur är det med matställen nu? Förr var det ju det där hamburgerhaket utanför som gällde, eller burger King..sen fanns det väl ett pizzaplejs granne med BK. men har hört att det finns ställen INNE på Gekås nu... hur är dem? Vad har dem för mat?
    Jag kan verkligen rek den thai/kinabuffen/sushi som är på andra sidan av parkeringen. Jättegod.

Även maten inne på Gekås är supergod. Har ätit både laxen och kycklingen.
    Prismässigt lander det ungefär på samma, ca 79 tror jag på buffen.
    Och runt 60- 70 inne på gekås.med dricka. 
  • slemtorsk i din bralla
    GrönaDruvan skrev 2012-11-09 14:46:38 följande:
    Sprang till herravdelningen som hastigast nu och kollade lite. Alltså,det finns en del, men allt är ju en smaksak! Finns mycket rutigt och jag tycker många ser fina ut!
    tusen tack vad gulligt av dig Mannen behöver nya skjortor o vill bara ha långärmat.. sonen vill ge honom en mörkblå med ränder (vet inte varför han bestämt sig för det) i julklapp. Rutigt är snyggt bara det inte är flanell
  • littlemisstrouble
    vivillblitre skrev 2012-11-09 18:53:16 följande:
    Nån som vet vad sackosäckarna kostar där? Tror det var med barbapappa elr nåt på..
    om jag inte minns helt galet så var det 269kr
  • vivillblitre
    littlemisstrouble skrev 2012-11-09 18:54:14 följande:
    om jag inte minns helt galet så var det 269kr

Okej tack =)
  • tobiq

Är de någon som vet vad golvkandelabern kostar? Den har funnits med på bild i bloggen.

• rebmetpes

hemma efter några timmar bland alla andra på Ullared.
    gick jättebra med barnen, dom hade kul och gnällde inget alls.
    tyckte det va mysigt å fika, kul å hitta julklappar till mormor och morfar.

vi delade upp oss lite, min make var med barnen i filmrummet medans jag gick igenom leksakerna och köpte alla julklappar som jag la i bilen och gick sen in igen

det va väldigt mycket folk, speciellt vid leksakerna (som alltid)
    och när vi skulle äta vid 13.30 tiden var det helt fullt på kundvagnsparkeringen, fanns inte en enda plats, har jag inte varit med om någon gång. fick ställa den i ena kanten där folk hade bildat egna rader.

ingen kö in och typ en kundvagn före oss i kö ut

så vi är nöjda