• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • Ensan

Filmrummet? Det har jag missat, är det nytt?

rebmetpes skrev 2012-11-09 20:48:34 följande:
    hemma efter några timmar bland alla andra på Ullared. gick jättebra med barnen, dom hade kul och gnällde inget alls. tyckte det va mysigt å fika, kul å hitta julklappar till mormor och morfar. vi delade upp oss lite, min make var med barnen i filmrummet medans jag gick igenom leksakerna och köpte alla julklappar som jag la i bilen och gick sen in igen det va väldigt mycket folk, speciellt vid leksakerna (som alltid) och när vi skulle äta vid 13.30 tiden var det helt fullt på kundvagnsparkeringen, fanns inte en enda plats, har jag inte varit med om någon gång. fick ställa den i ena kanten där folk hade bildat egna rader. ingen kö in och typ en kundvagn före oss i kö ut så vi är nöjda  

• Camilla D
    Name skrev 2012-11-09 14:56:46 följande:
    Har de pokemon kort där?

Japp, 2 olika större förpackningar, en för 70 och en för 99 (tror jag det var)
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-09 11:29:06 följande:
    ååå har du tid.. kolla gärna hur utbudet av långärmade herrsjortor ser ut

Var där igår och det fanns mycket olika skjortor att välja på till herr. Hängde dock väldigt utspritt så leta lite. Både mer "fin" skjortor, vardags, flanell ja allt möjligt! Ovanligt många fina tycker jag.

• tjejhalmstad

någon som vet om de har en "städ" vagn för barn där? 

även ifall de har adventskalender med lådor som man själv kan stoppa i paket eller en duk / tavla som
    man hänger upp där det står färdigt alla dagar fram tilljulafton så man kan hänga paketen i?   

• rebmetpes
    Sagalin skrev 2012-11-10 06:19:20 följande:
    Tror hon menar uppe vid restaurangen få finns det en barnhörna där de visar film.
    japp det stämmer!

• Imaan

Någon som varit där och sett om de säljer våffeljärn till belgiska våfflor? Alltså såna tjocka våfflor.