• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • nattsudd
    darknightgirl skrev 2012-11-11 16:51:30 följande:
    någon som vet vad kaffe kapslarna kostar? (dolce gusto)

44,95 :-
  • slemtorsk i din bralla

Jag åker i morgon, så lista gärna saker som ni vill att jag kollar så ska jag försöka hinna med allt.. jag har ganska lång tid på mig där inne och ska själv mest strosa omkring

• Tjejen9001
    ullabella sekreterare skrev 2012-11-12 13:26:17 följande:
    Vad kostar kaffe kapslar till tassimo?
    Jag brukar köpa det när jag är där, men kommer tyvärr inte ihåg exakt pris men har för mig att dom ligger runt 45 kr paketet. Är dock inte helt 100 men runt omkring där.
  • mindran

Åh, jag längtar efter vårt stundande Ullareds-besök i december! Risken är väl bara att det är vi och halva Sverige som ska handla julklappar samtidigt.. ;) Ni som åker nu får gärna hålla utkik efter duschdraperier, sängkläder (för dubbelsäng) och mammakläder. :)

• Sandtrollet
    ullabella sekreterare skrev 2012-11-12 13:26:17 följande:
    Vad kostar kaffe kapslar till tassimo?
    44,95:- för dom flesta dom nadra kostade 52:95
    ★ Alexzander 040926 ★
  • Imaan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-11-12 13:30:59 följande:
    Jag åker i morgon, så lista gärna saker som ni vill att jag kollar så ska jag försöka hinna med allt.. jag har ganska lång tid på mig där inne och ska själv mest strosa omkring

Kolla gärna efter våffeljärn till belgiska våfflor. Såna tjocka våfflor. :))
  • slemtorsk i din bralla
    Imaan skrev 2012-11-12 22:30:01 följande:
    Kolla gärna efter våffeljärn till belgiska våfflor. Såna tjocka våfflor. :))

Jag kollar..ska in bland köksgrejerna ändå