• Camilla D

Gekås vol 14

AnnelieW skrev 2013-06-13 14:23:13 följande:
    Någons som vet om dem har mycket kostymer och vad dem ligger på prismässigt
    Köpte en jättesnygg kostym där för ett år sen, 499 kostade den
  • tjejhalmstad
    FamLilja skrev 2013-06-10 19:22:55 följande:
    Oh! Jag har en fråga till! Finns det rutschkanor på gekås? Och vet nån pris?

Ja de har de. Minns inte exakt men tror den låg runt 200-250kr
  • IdaN
    Pumasuss skrev 2013-06-13 13:04:49 följande:
    IdaN, va på gekås för drygt 3 veckor sedan o handlade massa till bebis. Dock tyckte jag utbudet av bodys i små storlekar va dåligt, framförallt om man inte vet kön. Tror dem kostade 30 eller 40 kronor styck, bodys och byxor ;)
    Tack det var ju överkomligt pris vi vet ju inte könet men man kanske kan fynda lite basplagg ändå :D

Råkar någon veta om dom har babyvakter och vad dom ligger på för prisintervall?
    Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • BlivandeMama

Hört att dom ska ha dåligt med neutrala kläder, mkt i rosa och blått- pojke och flicka!

• FamLilja

Har varit på gekås idag! Okej med folk faktiskt! Om ni är sugna att se vad jag köpte så titta in på bloggen! www.majalilja.com :) bilder och priser!

• CamillaLukasLudwigMagnus
    BlivandeMama skrev 2013-06-14 19:34:55 följande:
    Hört att dom ska ha dåligt med neutrala kläder, mkt i rosa och blått- pojke och flicka!

Stämmer bra det, lättare att handla om man vet vad man får på Ullared...
  • tinis77

Någon som har varit på gekås vid midsommar? Funderar på hur det är med besökare då, vi åker torsdag och hem midsommarafton. Hoppas på lite folk..

* Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08 * Isabell 8/1-10 * Meya & Jonatan 7/9-12 * MARTINAS.MYSHOWROOM.SE *
  • prickigkatt
    FamLilja skrev 2013-06-14 21:37:12 följande:
    Har varit på gekås idag! Okej med folk faktiskt! Om ni är sugna att se vad jag köpte så titta in på bloggen! www.majalilja.com :) bilder och priser!

Har också köpt de där uggleservetterna, jättesöta(:
  • IdaN

Pumasuss- det var inte farligt pris får kolla in det om två veckor när jag ska dit

Någon som vet vad nutrilett kostar att köpa på gekås och om de är billigare än på tex Ica?