• lilla fru snigel

Gekås vol 14

Herregud, har folk inget annat att göra på midsommar än shoppa? Jisses!

• smlh

När börjar dom med vintergrejer, hur tidigt? 

Charlie - 15/2 ♥
  • tinis77

Hm, torsdag och fredag denna veckan då, nån som veeet?! Mycket folk, lite folk? Jag har inget bättre för mig än att åka till gekås, men hoppas alla andra har det.

* Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08 * Isabell 8/1-10 * Meya & Jonatan 7/9-12 * MARTINAS.MYSHOWROOM.SE *
  • LillaPyret

Min mamma va på Gekås på midsommarafton förra året och hon sa att det va lugnt i varuhuset! Inte alls så mycket folk! Vi åker dit tors-lör! Dock är varuhuset stängt på lördag men fredag är det öppet 8-16 :)

• tinis77
    LillaPyret skrev 2013-06-19 00:29:49 följande:
    Min mamma va på Gekås på midsommarafton förra året och hon sa att det va lugnt i varuhuset! Inte alls så mycket folk! Vi åker dit tors-lör! Dock är varuhuset stängt på lördag men fredag är det öppet 8-16 :)

Åh, hoppas det är samma i år då! Åker imorrn och stannar till fredag, kanske ses där då.
    * Alexander 9/9-05 * Hampus 30/9-08 * Isabell 8/1-10 * Meya & Jonatan 7/9-12 * MARTINAS.MYSHOWROOM.SE *
  • Tösabiten88

någon som vet hur mycket lite större blomlådor kostar?. är det billigare där?

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • AnnC

Sist jag var på gekås (någon månad sedan) hade de nån surfplatta för barn för 799. Nån som vet vad det är för nån? Märke/modell?

• IdaN

Någon som vet vad en skateboard kostar att köpa på gekås?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013