• IdaN

Gekås vol 14

Någon som kan svara på vad ammnings inlägg kostar på gekås skiljer det sig mycket från tex Ica el Willys?

• AnnC

Jag läste på ett annat ställe att sittdynorna är slut och kommer in i augusti igen. Annars kostar de 99kr.

• Grizabella

ok, tack, såg att någon sålde dom för 300, kändes lite dyrt, tänkte att de knappast kunde kostat det på gekås, 99 är bra pris

• TheMoneypenny
    IdaN skrev 2013-06-26 07:25:19 följande:
    Någon som kan svara på vad ammnings inlägg kostar på gekås skiljer det sig mycket från tex Ica el Willys?
    Libero kostade 26.50 om jag inte minns fel. Natusan kommer jag ej ihåg men det var väl ungefär samma. Tyckte inte det var värt det och köpte ej. Köper de när jag storhandlar istället. 
  • moto

Nån som vet om de har sovpåsar? De brukar väl ha märket "bäbis" men det behöver inte vara dem! Ca-pris?

• Tessou

Såg att någon frågade för ett tag sedan, men vet ej om personen fick svar....
    Så frågar, igen, om det finns några tyger inne på Ge-Kås?

ELIAS 090326
  • Ensam hemma
    Tessou skrev 2013-06-28 17:37:09 följande:
    Såg att någon frågade för ett tag sedan, men vet ej om personen fick svar....
    Så frågar, igen, om det finns några tyger inne på Ge-Kås?

Jag har aldrig sett tyger där.
  • Tessou
    Ensam hemma skrev 2013-06-28 17:52:00 följande:

Jag har aldrig sett tyger där.
    Ok, det var synd... Men tack för ditt svar. Finns det i någon av de andra butikerna runtomkring, tro? 
    ELIAS 090326
  • BlivandeMama

Finns ju panduro outlet vid hotellet ungefär, där finns det tyg!