• Tessou

Gekås vol 14

BlivandeMama skrev 2013-06-28 19:15:30 följande:
    Finns ju panduro outlet vid hotellet ungefär, där finns det tyg!
    Vet du om det är samma sortiment som i webshopen?
    ELIAS 090326
  • BlivandeMama

Nej det är det inte, är väl utgående varor? Handlade där i tisdags och var super nöjd med det jag fick hem,

• Tessou
    BlivandeMama skrev 2013-06-28 19:21:57 följande:
    Nej det är det inte, är väl utgående varor? Handlade där i tisdags och var super nöjd med det jag fick hem,
    Ok.. Får kika in där om några månader då..
    ELIAS 090326
  • charmmiss

såg på gekås blogg att de hade stora konstrotting krukor, någon som vet priser på dem? samt om de har beckers väggfärg 10L och pris isåfall

• Ninnie

Finns det kaffemaskiner att köpa i ullred och är dom i så all billigare än i vanliga affärer? Är ute efter en dolce gusto maskin.

• TinkyWinky

är det ngn som vet vad barngrindarna kostar? speciellt den som man fäller uppåt i trä

★°☆ Kewin 9/7-09 ★°☆°★ Theo 9/1-13 ☆°★
  • Dysch
    Ninnie skrev 2013-06-28 21:39:23 följande:
    Finns det kaffemaskiner att köpa i ullred och är dom i så all billigare än i vanliga affärer? Är ute efter en dolce gusto maskin.
    Om ja inte missminner mej helt fel så ska det finnas kaffemaskiner vet dock inget pris. Ska dit nästa vecka igen så ja kan kolla då om ja kommer ihåg
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Pigelinen

Vet bara att kaffekapslarna till min maskin kostade 79kr o hemma 99kr.

http://antligenmamma.blogspot.com/
  • Lumina77

Vi var på Gekås i fredags. Blev förvånad över mig själv faktiskt, jag handlade för ca 2000 kr men handlade i princip bara förbrukningsvaror bortsett från sängkläder, slit och slängkläder till barnen och två gardinstänger.

Inget i inredningsväg alls fast det var det jag ville lägga pengar på , blir trött på att vart man än går så ser man de där jävla amerikanska flaggorna alternativt New England/shabby chic stilen. Inget fel i stilen i sig, men den massproduceras ju så att ALLA har samma, blir jättetråkigt tycker jag.
    Det enda som var snyggt och som jag funderade på flera vändor var en jättelykta med grå/rostiga inslag, annars kammade jag noll..