-
Vet du om det är samma sortiment som i webshopen?BlivandeMama skrev 2013-06-28 19:15:30 följande:Finns ju panduro outlet vid hotellet ungefär, där finns det tyg!
-
Nej det är det inte, är väl utgående varor? Handlade där i tisdags och var super nöjd med det jag fick hem,
-
Ok.. Får kika in där om några månader då..BlivandeMama skrev 2013-06-28 19:21:57 följande:Nej det är det inte, är väl utgående varor? Handlade där i tisdags och var super nöjd med det jag fick hem,
-
såg på gekås blogg att de hade stora konstrotting krukor, någon som vet priser på dem? samt om de har beckers väggfärg 10L och pris isåfall
-
Finns det kaffemaskiner att köpa i ullred och är dom i så all billigare än i vanliga affärer? Är ute efter en dolce gusto maskin.
-
är det ngn som vet vad barngrindarna kostar? speciellt den som man fäller uppåt i trä
-
Om ja inte missminner mej helt fel så ska det finnas kaffemaskiner vet dock inget pris. Ska dit nästa vecka igen så ja kan kolla då om ja kommer ihågNinnie skrev 2013-06-28 21:39:23 följande:Finns det kaffemaskiner att köpa i ullred och är dom i så all billigare än i vanliga affärer? Är ute efter en dolce gusto maskin.
-
Bokade precis stuga i oktober till julklappsshoppingen
-
Vet bara att kaffekapslarna till min maskin kostade 79kr o hemma 99kr.
-
Vi var på Gekås i fredags. Blev förvånad över mig själv faktiskt, jag handlade för ca 2000 kr men handlade i princip bara förbrukningsvaror bortsett från sängkläder, slit och slängkläder till barnen och två gardinstänger.
Inget i inredningsväg alls fast det var det jag ville lägga pengar på, blir trött på att vart man än går så ser man de där jävla amerikanska flaggorna alternativt New England/shabby chic stilen. Inget fel i stilen i sig, men den massproduceras ju så att ALLA har samma, blir jättetråkigt tycker jag.
Det enda som var snyggt och som jag funderade på flera vändor var en jättelykta med grå/rostiga inslag, annars kammade jag noll..