• Dysch

Gekås vol 14

Dissan skrev 2013-07-07 10:08:14 följande:
    Undrar om ngn vet om de har myggarmband?
    Och i såfall pris?
    Letade efter såna idag och hittade inga Rynkar på näsan
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥Denniz 080417 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • IdaN

Hur tror ni det är med folkmängden den 26/7 ?

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • Bubblan2
    IdaN skrev 2013-07-15 10:09:35 följande:
    Hur tror ni det är med folkmängden den 26/7 ?

Dagen efter att många fått lön mitt under industrisemestern...jag skulle inte åka dit! :)

Jag har gjort misstaget att åka dit lönedagen i juli för flera år sedan utan att tänka på att det var lönedag och fy fasen med folk det var! Det gick knappt att gå där inne. Som tur var hade jag med sambo och son, för en gång skull för vi skulle egentligen inte dit..., så de fick ta kundvagnen och gå sakta rakt igenom varuhuset så sprang jag på "sidogatorna" och hämtade det vi skulle ha. Hua, nej tack, inte igen!   

Åker du dit så skriv gärna igen och tala om hur det var! Lycka till! 
  • Bubblan2
    femhjärtan skrev 2013-07-11 16:34:55 följande:
    Någon som vet när höst- och vinterkläderna kommer in? Är bland annat ute efter fleeceset till barnen...

Såg i bloggen att det börjat komma in höst och vinterkläder nu men underställ i microfleece fanns redan när jag var där i mitten av juni.
  • BlivandeMama

Tänkte åka till gekås i januari, sägs att det ska vara folktomt. Någon som varit på gekås i januari?

• MTLL

Jag har varit där alla hjärtans dag, en fre, inget folk! Underbart! Ska dit nästa tis-ons, puh! :)

• Hannajo

Nån som vet om de har Monster high-dockor? Pris?

Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com
  • IdaN
    Bubblan2 skrev 2013-07-15 10:31:44 följande:

Dagen efter att många fått lön mitt under industrisemestern...jag skulle inte åka dit! :)

Jag har gjort misstaget att åka dit lönedagen i juli för flera år sedan utan att tänka på att det var lönedag och fy fasen med folk det var! Det gick knappt att gå där inne. Som tur var hade jag med sambo och son, för en gång skull för vi skulle egentligen inte dit..., så de fick ta kundvagnen och gå sakta rakt igenom varuhuset så sprang jag på "sidogatorna" och hämtade det vi skulle ha. Hua, nej tack, inte igen!   

Åker du dit så skriv gärna igen och tala om hur det var! Lycka till! 
    Det verkar som det blir en resa för oss dit då så jag kommer att uppdatera när jag kommit hem i fall vi hittar ut igen :D

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • IdaN

Någon som vet om deras skötväskor är något att ha och vad kostar en sådan?

• Hannajo
    IdaN skrev 2013-07-15 17:48:37 följande:
    Någon som vet om deras skötväskor är något att ha och vad kostar en sådan?
    Jag köpte en för 5 år sedan, den var toppen. Bättre än den Emmaljunga jag hade innan. Kostade 99 kr då, har för mig att jag har sett den här i tråden senare för 149 kr. Men den kanske inte alls finns kvar.
    Elvira dec -04, Oskar juni -08 www.livet-enligt-johanna.blogspot.com