• till hösten

Gekås vol 14

Någon som vet om dockan Roxanne (den stora som är ca 60 cm) finns och i så fall pris?

• tilj75

Imorgon åker jag till Ullared för första gången. Har ni några bra tips?
    Jag har en tjej på sex månader, fyra killar tre-sex år, två stora barn i flytta-hemifrån-tagen, make och stort hus.
    Leksaker, plastpåsar och bakplåtspapper säger alla jag frågar :)

Ditt bästa tips?

• Lisa1976
    tilj75 skrev 2013-10-01 09:54:41 följande:
    Imorgon åker jag till Ullared för första gången. Har ni några bra tips?
    Jag har en tjej på sex månader, fyra killar tre-sex år, två stora barn i flytta-hemifrån-tagen, make och stort hus.
    Leksaker, plastpåsar och bakplåtspapper säger alla jag frågar :)

Ditt bästa tips?
    Mitt bästa tips är att hoppa över damkläderna (om man har nån slags smak) så sparar man lite tid
    Bebisgrejer är billigt. Lampor, julsaker, textil, husgeråd är billigare än i vanliga affärer. Lösgodiset är jättebilligt! 
    Smink- och kroppsvårdavdelningen är rolig där kan man fynda. 
    Ha så kul! 
    Son 0804 Dotter 1101
  • MissKaos

Vissa kläder är fina...och jo jag har smak desaugil tomy hilfiger är favoriter. . Men ibösnd hittar man fina saker på gekås. Strumpbyxor leggings etc är ofta bra. Dim strumpbyxor giökar jag. Och sloggy trosor och topeco strumpor. Även köpt en del esprit kläder där om märket är viktigt?

Hittat div annat mw som jah hsr gillat... bars man provar ordentligt så!

Lisa1976 skrev 2013-10-01 10:04:02 följande:
    Mitt bästa tips är att hoppa över damkläderna (om man har nån slags smak) så sparar man lite tid

Bebisgrejer är billigt. Lampor, julsaker, textil, husgeråd är billigare än i vanliga affärer. Lösgodiset är jättebilligt! 

Smink- och kroppsvårdavdelningen är rolig där kan man fynda. 

Ha så kul! 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Scratt

Ska ner på torsdag, någon som vet om dom har bra/fina innetofflor? Till båda barn och vuxna